2
برگزاری لیگ پس از هفت سال خاموشی

پرهام لرستان فاتح لیگ ووشو زنان شد

  • کد خبر : 88766
  • 16 بهمن 1401 - 12:17
پرهام لرستان فاتح لیگ ووشو زنان شد
پس از هفت سال رکود در لیگ جودو زنان، این مسابقات از سر گرفته شد و تیم پرهام لرستان با ترکیبی از بازیکنان ملی‌پوش و مستعد به قهرمانی رسید.

به گزارش افرا ورزش، با از سر گیری لیگ جودو زنان کشور، تیم پرهام لرستان قهرمانی این مسابقات را در خرم‌آباد جشن گرفت. رقابتی که ۱۰ تیم در آن شرکت کرده بودند.

برگزاری لیگ جودو بانوان از این نظر اتفاقی مهم و ویژه است که این مسابقات قریب به هفت سال تعطیل بود و تعلیق جودوی ایران از سوی فدراسیون جهانی بر رکود این رویداد ارزشمند، اثر بیشتری گذاشته بود.

با این حال به همت فدراسیون جودو، لیگ زنان در خرم آباد برگزار شد و تیم پرهام لرستان پس از عبور از دور گروهی در دیدار نهایی از سد تیم شاهین تهران گذشت و قهرمان شد.

این مسابقات به صورت متمرکز و تک‌مرحله‌ای به انجام رسید. بدیهی بود که ازسرگیری رویدادی با موقعیت لیگ جودو زنان با بیش از یک مرحله، می‌توانست بر حضور تیم‌ها اثر منفی بگذارد.

در دوره از مسابقات تیم‌های هیئت جودو استان مرکزی، باشگاه دختر برتر لرستان، باشگاه پرهام لرستان، هیئت جودو نیشابور و هیئت جودو خراسان رضوی در گروه یک و تیم‌های باشگاه هفت تیر کرج، باشگاه شاهین تهران، هیئت جودو استان فارس، باشگاه ایرانیان لرستان و تیم شهرداری شهر بابک در گروه دو با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم پرهام لرستان در حالی به مقام قهرمانی رسید که تنی چند از ملی پوشان را در اختیار داشت و تعدادی از جودوکاران استان‌های دیگر را نیز جذب کرده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.