3
لیگ برتر فوتبال زنان

خاتون بم پیکان را له کرد | بازگشت حیثیت به سیرجان

  • کد خبر : 88857
  • 20 بهمن 1401 - 6:51
خاتون بم پیکان را له کرد | بازگشت حیثیت به سیرجان
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان برگزار شد و خاتون بم با یک برد پرگل در شرایطی قرار گرفت که برای قهرمانی تنها یک برد دیگر می‌خواهد.

به گزارش افرا ورزش، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه ۱۹ بهمن برگزار شد و خاتون بم، شهرداری سیرجان و پالایش گاز ایلام پیروز شدند.

تیم صدرنشین خاتون بم در کرج به دیدار پیکان البرز رفت و در یک بازی یک طرفه با نتیجه عجیب ۹ بر یک، پیکان را از پیش رو برداشت.

شکست پیکان برابر تیم پرمهره خاتون بم قابل پیش‌بینی بود اما نه با این فاصله و نتیجه. این یک نقطه تاریک در کارنامه این فصل پیکان است.

نگین زندی مهاجم جوان خاتون بم در این بازی چهار گل به ثمر رساند، زهرا قنبری این کهنه‌کار همیشه گلزن هت تریک کرد و دو گل دیگر را مونا حمودی و فاطمه گرایلی به ثمر رساندند.

بازگشت شش گله شهرداری سیرجان

تیم رده سومی شهرداری سیرجان که در هفته‌های اخیر گرفتار حاشیه و نتایج ضعیف بود سرانجام اعاده حیثیت کرد و با حضور همه ستاره‌هایش در زمین خود، ۶ بر یک ایساتیس کران فارس را شکست داد.

افسانه چترنور در این بازی یک تنه پنج گل برای سیرجان زد که یکی از آن‌ها از روی نقطه پنالتی شکل گرفت. فاطمه مخدومی زننده آخرین گل تیم شهرداری سیرجان بود.

شهرداری سیرجان با رتبه سوم به کار خود در لیگ ۱۴۰۱ پایان خواهد داد که البته ضعیف‌ترین نتیجه طی فصول اخیر به شمار می‌رود. آن‌ها همیشه یا قهرمان بوده‌اند و یا نایب‌قهرمان.

سایر بازیهای لیگ فوتبال بانوان

تیم پالایش گاز ایلام نیز در خانه پذیرای ملوان بود و توانست با دو گل نیمه دوم روژین تمریان حریفش را شکست دهد.

همچنین دیدار تیم‌های زارع باتری سنندج و بادرود تهران به تعویق افتاد و سپاهان نیز با توجه به انصراف کیان نیشابور، سه بر صفر پیروز اعلام شد.

در جدول رده‌بندی خاتون بم با توجه به فاصله چهار امتیازی با سپاهان رده دومی در دو هفته مانده به پایان لیگ، برای قهرمانی یک پیروزی دیگر می‌خواهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.