6
گفتگو با نفر اول گروه مصدومین لیگ والیبال

نگین شیرتری: ناامیدی؟ بهتر از همیشه به میدان برمی‌گردم

  • کد خبر : 89031
  • 22 بهمن 1401 - 13:29
نگین شیرتری: ناامیدی؟ بهتر از همیشه به میدان برمی‌گردم
نگین شیرتری اولین مصدوم بزرگ لیگ برتر والیبال زنان ۱۴۰۱ بود. او اکنون می‌گوید باید از نو تلاش کند و این اتفاق او را ناامید نکرده است.

به گزارش افرا ورزش، پرونده لیگ برتر والیبال زنان با رتبه سوم برای سایپا بسته شد اما این تیم بدون مهره مهم خود نگین شیرتری فصل را به پایان رساند.

او در نیم فصل نخست، آسیب دید و این مصدومیت او را خانه‌نشین کرد. اتفاقی که برای او به واسطه دوری دوباره از والیبال تلخ بود و سایپا را هم به زحمت انداخت.

نگین شیرتری در گفتگو با افرا ورزش می‌گوید: مصدومیت امسال به آسیب سال گذشته مربوط نبود. یک اتفاق طبیعی بود که شاید برای هر بازیکنی پیش بیاید اما آموخته‌ام که باید از نو تلاش کنم.

او ادامه می دهد: مصدومیت پیشین من از ناحیه زانو کاملاً برطرف شده بود. حتی در آن برهه زمانی از کادر ملی اجازه گرفتم که در اردوی ملی نباشم تا مراحل درمانم به طور کامل انجام شود و بتوانم در لیگ بازی کنم.

بازیکن فصل گذشته آوش پرتغال می‌گوید: حضورم در این فصل در ترکیب سایپا با اجازه پزشک بود اما یک آسیب جدید انتظار من را می‌کشید. این موضوع من را ناامید نکرده. این، بخشی از ورزش حرفه‌ای است.

شیرتری معتقد است آسیب‌دیدگی اخیرش، جدی‌ترین آسیب دوران ورزشی‌اش بوده است و به او شوک بزرگی وارد کرده است اما تلاش نگین بر این بوده که خود را به‌سرعت با شرایط موجود، وفق دهد.

او تاکید دارد : آسیب‌دیدگی یک نقطه توقف بزرگ برای ورزشکار حرفه‌ای است به‌خصوص این که برای شما مهم است که کنار تیمتان باشید اما وضعیت تازه به شما این امکان را نمی‌دهد. صادقانه، اتفاق سختی بود اما با آن کنار آمده‌ام.

بازیکن ارزشمند والیبال ایران حالا آماده می‌شود تا بتواند از سال آینده به میادین بازگردد و می‌خواهد به اردوی تیم ملی برسد. قرارداد او با سایپا به پایان رسیده و باید دید او با پیراهن سایپا به زمین والیبال بازمی‌گردد یا تصمیم دیگری خواهد گرفت.

شیرتری از بازیکنان جوان لیگ هم تمجید می‌کند و می‌گوید: از تماشای جوان‌های باانگیزه در لیگ لذت می‌برم. حتی بعضی از آن‌ها برگ برنده تیم‌هایشان بودند و این احساس خوبی به همه می‌دهد. همه ما به آینده والیبال امیدواریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.