11
گفتگو با بهترین سرعتی‌زن لیگ برتر والیبال زنان

باقرپور: در اوج بودن کار من است | سریک، بهترین تجربه‌ام بود

  • کد خبر : 89077
  • 23 بهمن 1401 - 22:49
باقرپور: در اوج بودن کار من است | سریک، بهترین تجربه‌ام بود
سودابه باقرپور، بهترین سرعتی‌زن لیگ برتر والیبال از تجربه حضور در سریک می‌گوید. او معتقد است سریک بهترین تجربه دوران حرفه‌ای اش در والیبال ایران بوده است.

به گزارش افرا ورزش، در تیم رویایی لیگ برتر والیبال زنان یک اسم آشنا به چشم می‌خورد. سودابه باقرپور ستاره این فصل سریک گنبد به عنوان بهترین سرعتی‌زن لیگ انتخاب شد.

سودابه باقرپور پس از تجربه بازی در شرق اروپا به ایران بازگشت تا برای جام تلاش کند.  او نشان داد در بازگشت دوباره به والیبال ایران، بازیکنی پخته‌تر و اثربخش‌تر از همیشه است.

قهرمانی در لیگ برتر همراه با سریک می‌توانست برای ستاره مازندرانی مانند خامه روی کیک باشد؛ اتفاقی که اگر پیکان آماده این روزها و مصدومیت ستاره‌های سریک نبود، رخداد عجیبی محسوب نمی‌شد.

سودابه باقرپور

سودابه باقرپور در گفتگو اختصاصی با افرا ورزش در خصوص تجربه حضور در سریک گنبد گفت: بازی در سریک، بهترین تجربه من از نظر روحی، روانی و جسمانی بود. در سریک، آسوده خاطر و باانگیزه بودم و از والیبال لذت بردم.

ستاره والیبال ایران ادامه داد: هدف ما رسیدن به فینال و قهرمانی بود. اما آسیب‌دیدگی و انجام سه بازی نفس‌گیر در بازه زمانی کوتاه شرایط را سخت کرد. ما شایستگی قهرمانی را داشتیم.

پاسخ باقرپور به حس و حال اضافه شدن عنوان بهترین سرعتی‌زن لیگ برتر به کلکسیون افتخاراتش جالب است: من والیبال را زندگی می‌کنم. همیشه در اوج بودن کار من است.

او می گوید: هر سال و در هر باشگاهی بازی می‌کنم، تنها هدفم این است که بهترین خودم باشم و در آماده‌ترین فرم به عنوان مهره‌ای کارآمد به تیمم کمک کنم. خوشحالم که امسال به سریک کمک کردم.

سودابه باقرپور

وی پس از 12 سال فعالیت حرفه‌ای در والیبال در خصوص کیفیت لیگ امسال اذعان داشت: لیگ امسال پربارتر و جذاب‌تر از سال‌های گذشته بود. سال گذشته در ایران بازی نکردم اما سطح تیم‌ها بالاتر رفته است. حتی تیم های نیمه پایین جدول هم قابلیت این را داشتند که تیم های قوی تر را به چالش بکشند.

او همچنین درباره تماشاگران سریک گفت: حضور سه هزار تماشاگر در سالن، نشان دهنده اتفاقی بزرگ و تلنگری به کسانی است که والیبال زنان را دست کم می گیرند.پ. این یعنی در والیبال زنان پتانسیل بالایی وجود دارد که نباید از آن به سادگی گذر کرد.

سودابه باقرپور درباره آینده اش گفت: برای سال بعد برنامه هایی دارم اما ماندن در ایران یا رفتنم بستگی به شرایط تیم‌ها در لیگ آینده دارد. باید ببینیم در ماه های آینده چه پیش می آید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.