3
هفته نوزدهم سوپرلیگ فوتسال

نصر یک مس رفسنجان یک | فرصت سوزی بزرگ در کرج

  • کد خبر : 89191
  • 28 بهمن 1401 - 13:36
نصر یک مس رفسنجان یک | فرصت سوزی بزرگ در کرج
در هفته نوزدهم سوپرلیگ فوتسال، نصر فردیس نتوانست در خانه خود از پس مس رفسنجان برآید و دو امتیاز مهم در کورس قهرمانی را از دست داد.

به گزارش “افرا ورزش” نوزدهمین هفته سوپرلیگ فوتسال زنان، با برگزاری چهار بازی انجام شد که در یکی از دو دیدار مهم هفته، نصر فردیس نتوانست در خانه خود از پس مس رفسنجان برآید.

نصر تا پیش از این دیدار با ۴۰ امتیاز در رتبه دوم جدول بود و با توجه به اختلاف یک امتیازی با صدر جدول و رتبه سوم، کسب پیروزی برای این تیم به معنای جاده هموار به سوی قهرمانی بود.

نصر در سالن انقلاب کرج در حالی میزبان عاطفه رضایی و مس رفسنجان بود که فریبا کعبی، لیلا ویسی، سمیه یدی و سمانه میرصانع قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

تیم فاطمه شریف در دقیقه یک مسابقه، با گل مرضیه توفیقی نسب پیش افتاد و با توجه به حساسیت بالای این مسابقه، تلاش زیادی هم برای به ثمر رساندن گل دوم انجام داد.

مس با بازی منسجم خود، جلوی افزایش اختلاف را گرفت و در نهایت توانست توسط زهرا احمدی‌ زاده گل تساوی را نیز به ثمر برساند و عملکرد خوب خود را در مقابل تیم پرمهره نصر تکمیل کند.

شاگردان فاطمه شریف، با از دست دادن دو امتیاز مهم در این دیدار، نتوانستند از پیکان و پالایش نفت آبادان، سبقت بگیرند و از رسیدن به صدر جدول نیز بازماندند.

این یک فرصت سوزی بزرگ برای نصر بود. اگر آنها امتیاز کامل این مسابقه خانگی را کسب می‌کردند سرنوشت قهرمانی به دست آنها می‌افتاد و کسب 6 امتیاز از دو بازی آتی با پویندگان و رایزکو کار شاقی نبود.

اکنون، از دست دادن دو امتیاز در این بازی، نصر را وارد بازی اما و اگر کرده است و آن‌ها آخرین امیدشان را به بازی سلحشورانه مس برابر پیکان در هفته بیستم و امتیاز گرفتن آنها از صدرنشین معطوف کرده‌اند.

مس رفسنجان امروز بدون یاسمن پاکجو و مهسا کمالی که ادامه فصل را از دست داده از نصر امتیاز گرفت و برای بازی با دو مدعی دیگر، پیکان و نفت آبادان، کم مهره اما باانگیزه است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.