3
با تمام قوا و برای پیروزی به میدان می‌رویم

هما آقایی: برابر پیکان، برای خودمان بازی می‌کنیم نه دیگران

  • کد خبر : 89399
  • 03 اسفند 1401 - 11:25
هما آقایی: برابر پیکان، برای خودمان بازی می‌کنیم نه دیگران
هما آقایی بازیکن باتجربه مس رفسنجان در آستانه مسابقه تیمش برابر پیکان می‌گوید مس برای خودش بازی می‌کند و در تهران به دنبال پیروزی است.

به گزارش افرا ورزش، هفته بیستم سوپرلیگ فوتسال جمعه ۵ اسفند در حالی برگزار می‌شود که مصاف پیکان و مس رفسنجان در تهران، حساس‌ترین مسابقه فصل است.

وضعیت جدول به گونه‌ای است که پیروزی پیکان، تقریباً به معنای مسجل شدن قهرمانی این تیم است اما نصر امید البرز و پالایش نفت آبادان، دیگر مدعیان قهرمانی، امیدوارند مس در تهران بتواند پیکان را متوقف کنند.

مس رفسنجان در هفته نوزدهم در کرج، با نصر مساوی کرد تا شانس قهرمانی را به پیکان بدهد اما این تیم جمعه در مصاف با پیکان، قادر به ایفای مهم‌ترین نقش در تعیین قهرمان لیگ امسال خواهد بود.

هما آقایی بازیکن باارزش مس رفسنجان پس از غیب در بازی با حفاری در رفسنجان که به شکست سنگین مس انجامید، در بازی کرج به تیمش ملحق شد و نقش مهمی برای تیمش ایفا کرد.

آقایی در آستانه بازی برابر پیکان در تهران به افرا ورزش می‌گوید: در این فصل در اغلب مسابقاتی که واگذار کرده‌ایم مستحق شکست نبوده‌ایم. از این نظر که با تمام وجود تلاش کرده‌ایم، فصل خوبی داشته‌ایم و گاهی همه چیز قرار نیست به رتبه و اعداد ختم شود.

هما اضافه می‌کند: فصل برای ما هر طور که تمام شود، خودمان را برنده و موفق می‌دانیم. ما تغییر کرده‌ایم، جنگنده‌تر، قوی‌تر و جسورتر شده‌ایم و این، دستاوردی فراتر از جام برای مس رفسنجان است.

کاپیتان دوم مس می‌داند که چشم نصر و نفت برای متوقف کردن پیکان به این تیم است: “مس نه برای دیگران، که برای خودش بازی می‌کند. تسلیم شدن و بی‌انگیزگی در مس جایی ندارد و همه بدانند که با تمام قوا برابر پیکان به میدان می‌رویم.”

هما آقایی عقیده دارد مصدومان مس، تاثیری در اراده این تیم برای موفقیت برابر پیکان ندارند: وظیفه ما جنگیدن است، با هر میزان توانی که داریم. سالم بازی خواهیم کرد و برابر پیکان برای پیروزی و سه امتیاز وارد زمین می‌شویم. وضعیت جدول برای ما اهمیتی ندارد. این، مسابقه ماست و می‌خواهیم در آن پیروز شویم.

بازیکن جنگنده مس تاکید می‌کند: با تمام احساسی که نسبت به تیم داریم بازی می‌کنیم. ما با قلبمان بازی می‌کنیم. به هیچ وجه به نتیجه اهمیت نمی‌دهیم. فقط می‌خواهیم مبارزه کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.