7
گپی با گلزن خوش آتیه پالایش گاز ایلام

روژین تمریان، طلوع پدیده‌ای ۱۷ ساله از ایلام

  • کد خبر : 89570
  • 06 اسفند 1401 - 15:56
روژین تمریان، طلوع پدیده‌ای ۱۷ ساله از ایلام
لیگ برتر فوتبال زنان در حالی پایان یافت که پالایش گاز ایلام یک پدیده ۱۷ ساله‌ را به فوتبال ایران معرفی کرد. روژین تمریان دختری از غرب .

به گزارش افرا ورزش، لیگ برتر فوتبال زنان با معرفی خاتون بم به عنوان تیم قهرمان و معارفه بازیکنان نخبه‌ای چون روژین تمریان از تیم پالایش گاز ایلام به فوتبال ایران پایان یافت.

مهره مؤثر تیم بیان محمودی در راه کسب عنوان پنجم لیگ برتر فوتبال، نمایش درخشان خود در طول فصل را با ۱۰ گل کامل کرد.

در میان اغلب گل‌های زده پالایش گاز ایلام در این فصل، نام یا ردپای روژین به چشم می‌خورد. نکته شگفت‌انگیز این است که او تنها 17 سال سن دارد.

ده گل زده در این فصل به معنای بهترین عملکرد او در فصول اخیر است و البته شاید تعجب آور باشد که روژین با این سن و سال در سه فصل اخیر به عنوان یک بازیکن نوجوان در لیگ برتر حاضر بوده است.

همین آمار به تمریان کمک کرد تا در رده چهارم جدول گلزنان لیگ ۱۰ تیمی قرار گیرد. حالا حق داریم اگر در تیم ملی ایران در حال و آینده جایگاهی ویژه برای او قائل باشیم.

روژین تمریان در گفتگو با افرا ورزش گفت: فصل خوبی را پشت سر گذاشتم. در کنار بازیکنان بزرگ‌تر تجربیات جدیدی به دست آوردم و خوشحالم که توانستم برای تیمم کارآمد باشم.

پالایش گاز ایلام تیم ثروتمند و پرهزینه‌ای نیست اما در فصول اخیر، تیمی منظم در لیگ بوده و همچنین به طور مداوم در لیگ برتر شرکت داشته است. حاصل این نظم و ثبات، پرورش روژین و امثال اوست.

او در این باره می‌گوید: تیم از کادر و بازیکنانی با ذهنیت حرفه‌ای تشکیل شده است. همه در کنار هم یک خانواده هستیم و از لحاظ امکانات و قراردادهای مالی به نسبت راضی هستم. بابت همه حمایت‌ها باید از باشگاهم تشکر کنم.

تمریان به شخصیت مثبت بیان محمودی سرمربی پالایش اشاره کرد و ادامه داد: بیان محمودی جزء بهترین مربیان فوتبال ایران است. او باتجربه و یک آموزگار خوب است و همکاری با او برای من تجربه‌ی جدیدی بود.

ستاره جوان فوتبال ایران که در پست‌های فوروارد و هافبک راست نقش‌آفرینی می‌کند و به ثمر رساندن ۱۰ گل در این فصل از تمایل او به گلزنی بیشتر می‌آید.

روژین درباره عملکرد و بهترین گل خود این‌گونه می‌گوید: فکر می‌کنم راضی‌کننده بود اما باید فصل به فصل بهتر شود. بهترین گل این فصلم در بازی برگشت برابر ملوان بود. ما 2 بر صفر پیروز شدیم و هر دو گل را خودم به ثمر رساندم.

به عقیده مهاجم جوان ایلامی‌ها، لیگ ۱۴۰۱ دشوارترین لیگ در فصول اخیر برای همه تیم‌ها بوده است. تمریان عقیده دارد کاهش فاصله فنی تیم‌ها با هم، به لیگ اعتبار بیشتری می‌دهد تا لیگی که هر هفته در آن گل‌های بسیار زیاد و نتایج یک طرفه رقم بخورد.

به نظر می‌رسد دستاورد لیگ برتر بانوان برای فوتبال ایران، قدم گذاشتن روژین و همتایان او بر صحنه لیگ است. با گذر زمان و خروج تدریجی مهره‌های پا به سن گذاشته، جوانان فوتبال ایران میدان را در دست خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.