5
ترجیح سرمربی ایرانی به گزینه خارجی

نیلوفر رشیدی سرمربی تیم ملی والیبال زنان شد

  • کد خبر : 89685
  • 09 اسفند 1401 - 19:20
نیلوفر رشیدی سرمربی تیم ملی والیبال زنان شد
فدراسیون والیبال رسماً اعلام کرد نیلوفر رشیدی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران انتخاب و جایگزین الساندرا کمپدلی شده است

به گزارش افرا ورزش، نیلوفر رشیدی چند هفته پس از قهرمانی با پیکان در لیگ برتر والیبال بانوان، سکان هدایت تیم ملی بزرگسالان را در دست گرفت.

انتخاب رشیدی به این سمت به معنای ترجیح و اعتماد به مربی ایرانی در برابر گزینه خارجی است البته در شرایط اقتصادی فعلی کشور، جذب مربی خارجی دشوارتر از همیشه است.

فدراسیون والیبال، عقد قرارداد با رشیدی را ” در راستای سیاست‌های کلان فدراسیون والیبال در خصوص استفاده حداکثری از پتانسیل دانش مربیان ایرانی” عنوان کرده است.

رشیدی ۳۷ ساله قرار است تا پایان بازی‌های آسیایی هانگژو هدایت تیم ملی را در اختیار داشته باشد. او عضو سابق تیم ملی ایران است که ۱۲ سال در رده‌های مختلف به تیم‌های ملی فراخوانده شده است.

او به عنوان بازیکن، تجربه زیادی داشته است و بارها قهرمانی لیگ را به دست آورده و در تیم ملی مهره قابل اتکایی بوده اما عمر مربیگری او کوتاه است و رشیدی در زمره مربیان جوان و جویای اعتبار در تیم ملی به شمار می‌رود.

والیبال-زنان-ایران کمپدلی

رشیدی پیش از قهرمانی امسال با پیکان، در سال ۱۴۰۰ نیز هدایت همین تیم را بر عهده داشت که پس از باریج اسانس کاشان، سایپا و ذوب آهن، چهارم شد.

او یکی از اعضای کادر تیم ملی در زمان حضور الساندرا کمپدلی بود و همراه با تیم ملی در بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه هم حضور داشت.

کمپدلی پیش از پایان فصل اخیر لیگ برتر والیبال به پایان راه خود در ایران رسید و پیشنهادی مبنی بر ادامه همکاری در تیم ملی ایران دریافت نکرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.