3
گفتگو با سرمربی تیم فوتسال نصر

فاطمه شریف : برای قهرمانی، بهترین بودن کافی نیست

  • کد خبر : 89849
  • 13 اسفند 1401 - 9:39
فاطمه شریف : برای قهرمانی، بهترین بودن کافی نیست
فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال نصر امید البرز از سازمان لیگ فوتسال بابت اتفاقات فصل اخیر سوپرلیگ انتقاد کرد.

به گزارش افرا ورزش، سوپرلیگ فوتسال زنان جمعه 12 اسفند با قهرمانی پیکان و نایب قهرمانی نصر امید البرز پایان یافت و فاطمه شریف هدایت نصر را بر عهده داشت.

شریف پس از پیروزی در هفته پایانی برابر رایزکو صفادشت و تکرار نایب قهرمانی به افرا ورزش گفت: این تلخ‌ترین پیروزی تیم ما طی ۲۱ مسابقه فصل بود. شایسته قهرمانی بودیم و عقیده دارم بهترین تیم لیگ امسال بودیم اما در ورزش، قهرمانی به بهترین نمی‌رسد و فاکتورهای دیگری هم دخیل است.

باید یک نفر را بفرستیم که مدال‌هایمان را در جعبه برایمان بیاورد!

در هفته پایانی واضح بود که نایب‌قهرمان لیگ هستیم اما یک نفر هم برای اهدای جام نایب‌قهرمانی و مدال‌های ما یا تبریک نایب‌قهرمانی از سازمان لیگ به کرج نیامد.

احتمالاً باید یک نفر را به سازمان لیگ بفرستیم که مدال‌هایمان به عنوان نایب قهرمان سوپرلیگ فوتسال ایران، قدرت بزرگ آسیا را در جعبه بگذارند و به او بدهند.

سکوت در قبال سازمان لیگ کافی است

هر اندازه از ابتدای فصل سکوت کردیم کافی است. همه بازی‌های پیکان پخش زنده شد و ما اعتراض کردیم و گفتند پخش در تهران انجام می‌شود اما هفته پایانی در کرج را با اعتراض ما پخش کردند. پس هفته‌های دیگر هم می‌شد پخش کرد و اراده این بود که بازی‌های پیکان پخش شود.

به نظر من وقتی هفت مسابقه پیکان در دور برگشت پخش زنده می‌شود یعنی پیکان از حمایت‌هایی برخوردار بوده است. زحمت هیچ‌کسی را زیر سؤال نمی‌برم و آنها تیم بسیار خوبی بودند. روی سخن من با سازمان لیگ است که رفتارش شائبه برانگیز است.

نصر زیر هیچ مصوبه ای را امضا نکرده

موضوع حضور 2 تیم انتهای جدول در پلی آفی با حضور تیم‌های سوم و چهارم لیگ برتر را به ما که در سوپرلیگ حضور داشتیم و ذینفع بودیم نگفته‌اند و از رسانه‌ها خبردار شدیم. باشگاه ما زیر هیچ مصوبه و دستورالعملی را امضا نکرده است.

دو بار قهرمان را شکست داده ایم

به هیچ وجه از نایب‌قهرمانی راضی نیستم اما از عملکرد فنی نصر رضایت دارم. ما فوق‌العاده بودیم زیرا در ۲۱ بازی فقط دو بار باختیم و همان دو باخت هم در دور اول اتفاق افتاد که تیم ما آماده نبود و دیرتر از رقبایش بسته شده بود.

بدون شک ما شایسته قهرمانی بودیم، تیم قهرمان در ۳ بازی نتوانست ما را شکست دهد؛ در ۲ بازی شکست خورد و در یک بازی هم تساوی گرفت.

اگر جای داوران بودم احساس آسودگی نداشتم

نصر تیم بدشانس این فصل بود. به هر حال داوران هم در بازی با مس رفسنجان ما را مورد عنایت قرار دادند و بهتر است امروز چشمشان را باز کنند و ببینند به خاطر اشتباه آن‌ها قهرمانی از تیمی که لایق آن بوده گرفته شده و به جای دیگری رفته است. اگر من جای آن‌ها بودم احساس آسودگی نمی‌کردم.

پدیده؟ شخص نه، فقط رایزکو

هیچ پدیده خاصی در سوپرلیگ ندیدم. باز هم لیگ به توانمندی نسل طلایی باتجربه‌ها و قدیمی‌های ما و پیکان و نفت و سایر تیم‌ها وابسته بود و این شاید خبر خوبی نباشد.

به نظر من تیم رایزکو صفادشت در بین تیم‌ها، پدیده بود زیرا نفت آبادان را برد و از نصر و پیکان امتیاز گرفت و تیم درخشانی در این فصل نشان داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.