3
مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا

ایران ۷ ترکمنستان یک | جشنواره گل دختران ايران

  • کد خبر : 89864
  • 18 اسفند 1401 - 18:14
ایران ۷ ترکمنستان یک | جشنواره گل دختران ايران
شاگردان جهان‌نجاتی در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا، مقابل تیم ملی جوانان ترکمنستان پیروزی پرگلی را کسب کردند.

به گزارش “افرا ورزش” دیدار دو تیم ملی فوتبال جوانان ایران و ترکمنستان 17 اسفند از ساعت 14:30 به وقت تهران با قضاوت داور ویتنامی برگزار شد، که این دیدار با نتیجه ۷ بر یک به سود ملی‌پوشان ایران پایان یافت.

در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا، تیم ملی در گروه H با تیم‌های بنگلادش و ترکمنستان هم‌گروه است. رقابت‌های این گروه به میزبانی بنگلادش برگزار می شود. مرحله اول این مسابقات، از ۱۳ تا ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

تیم ملی در این بازی دو تعویض اجباری داشت؛ نگین زندی در دقیقه ۱۷ به دلیل ضربه به سر از زمین خارج و نسترن محمد خانی به جای وی وارد زمین شد. همچنین، سارا دیدار در دقیقه ۲۱ جای خود را به راحیل جعفری داد. بدین ترتیب تیم ملی دو مهره تاثیرگذار خود در بازی‌های قبل را از دست داد.

گل اول ایران در دقیقه ۲۷ با پاس گل هستی فروزنده و ضربه محدثه زلفی به ثمر رسید. دومین گل، با پاس محدثه زلفی و توسط راحیل جعفری در دقیقه ۳۶ زده شد.

سومین گل دختران ایران توسط کاپیتان محدثه زلفی در دقیقه ۴۲ وارد دروازه ترکمنستان شد. زلفی در تکمیل عملکرد خوب خود در نیمه اول، پاس گلی را در وقت اضافه ۱+۴۵ به هستی فروزنده داد وگل چهارم برای تیم ملی به ثمر رسید.

مریم جهان‌نجاتی دو تغییر دیگر نیز در ترکیب تیم خود انجام داد و کیمیا کافی به جای روژین تمریان و زهره فتح‌الهی بجای فاطمه پسندیده با شروع نیمه دوم وارد زمین بازی شدند.

با شروع نیمه دوم، گل پنجم ایران با پاس گل هستی فروزنده و در دقیقه ۴۷ توسط کیمیا رحیمی نیا به ثمر رسید. گل ششم ایران از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۶ توسط هستی فروزنده وارد دروازه ترکمنستان شد و سنگربان ترکمنستان نتوانست از افزایش اختلاف گل دو تیم جلوگیری کند.

هفتمین گل ایران با شوت فوق‌العاده هستی فروزنده در دقیقه ۹۰ از پشت محوطه جریمه وارد دروازه حریف شد، تا فروزنده نیز یکی از بهترین بازیکنان میدان این مسابقه نام گیرد.

تک گل ترکمنستان در دقیقه ۷۵ وارد دروازه ایران شد. همچنین، بیش از ۲۰۰ تماشاگر در استادیوم حضور داشته و این دیدار را از نزدیک نظاره کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.