5
با اعلام خانواده آزمون

انصراف تلخ سریک از حضور در فصل آینده لیگ برتر

  • کد خبر : 89871
  • 18 اسفند 1401 - 19:04
انصراف تلخ سریک از حضور در فصل آینده لیگ برتر
سریک گنبد کاووس، نایب‌قهرمان لیگ برتر والیبال زنان ایران، از ادامه حضور در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر انصراف داد.

به گزارش “افرا ورزش” سریک نام اسب مورد علاقه سردار آزمون ملی‌پوش فوتبال ایران است. آزمون، سال پیش با این نام، تیمی را در لیگ دسته یک والیبال زنان داشت که توانست به لیگ برتر برسد.

این بازیکن سال پیش حمایت‌های ویژه‌ای از تیمش داشت؛ گفته می‌شد بازیکنان این تیم جزو معدود بازیکنان حاضر در لیگ یک بودند که دستمزد می‌‌گرفتند و حتی برای هر پیروزی حساس خود، سردار به آنها پاداش داده می‌داد.

این پشتیبانی در لیگ برتر هم ادامه داشت و سردار آزمون حمایت خود را از تیم تحت مالکیتش نشان داد و به اعضای این تیم بابت این بردها پاداش می‌داد. موضوعی که تقریباً یک اتفاق جدید در والیبال و حتی ورزش زنان به حساب می‌آمد.

سریک در فصلی که گذشت موفق شد دست به کار بزرگی بزند و در اولین فصل حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر به دیدار فینال صعود کند. با این حال برخی مصدومیت‌ها و البته تقابل با تیم قدرتمند پیکان، باعث شد که این تیم به دومی در لیگ بسنده کند.

با این حال اتفاقاتی در فینال رخ داد که خشم خانواده آزمون را به همراه داشت. ماجرا از این قرار بود که خلیل آزمون، پدر سردار و مدیر سریک قصد داشت، فینال را از نزدیک در سالن فدراسیون والیبال تماشا کند اما به او اجازه این کار داده نشد و به اعتقاد خانواده آزمون، با بی‌احترامی او را از سالن بیرون کردند.

بعد از بازی فینال خلیل آزمون اعلام کرد که دیگر در والیبال تیم‌داری نخواهد کرد. در ابتدا به نظر می رسید که این یک عصبانیت اولیه باشد و اتفاقاً پس از آن اعلام شد که سریک در فصل آینده لیگ برتر حضور خواهد داشت.

با این وجود، به تازگی مصاحبه‌ای از سردار آزمون منتشر شد که تاکید کرده بود که به دلیل بی‌احترامی به پدرش و برخی از مسائل، دیگر در والیبال تیم‌داری نخواهد کرد. او همچنین یک ادعای جنجالی را مطرح کرد و گفت که مافیای والیبال از فوتبال هم بیشتر است.

انصراف سریک گنبد کاووس، قطعاً یک اتفاق تلخ محسوب می‌شود چرا که سریک توانسته بود در اولین سال حضورش شور و اشتیاق عجیب و غریبی به والیبال زنان تزریق کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.