5
هفته یازدهم لیگ برتر هندبال

تساوی بدموقع سپاهان، سنگ آهن بافق را صدرنشین کرد

  • کد خبر : 90327
  • 25 فروردین 1402 - 23:21
تساوی بدموقع سپاهان، سنگ آهن بافق را صدرنشین کرد
در یکی از مهم‌ترین هفته‌های لیگ برتر هندبال زنان، سنگ آهن بافق توانست با توجه به تساوی سپاهان و شاملی کازرون، به صدرنشینی خود ادامه دهد.

به گزارش افرا ورزش هفته یازدهم لیگ برتر هندبال زنان کشور، با انجام ۴ بازی از ساعت ۸ شب، برگزار شد. این هفته به دلیل تقابل تیم‌هایی که در جدول رقیب مستقیم یکدیگر محسوب می‌شدند، از حساسیت بالایی برخوردار بود.

در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم‌های دوم و سوم جدول به مصاف هم رفتند که در پایان، شاگردان پوچه دیاز در تیم فولاد مبارکه سپاهان با تساوی خانگی، مقابل شاگردان خدیجه قانع در تیم شهید شاملی کازرون متوقف شدند.

در این دیدار که در نیمه نخست نیز با تساوی ۱۵ امتیازی به پایان رسیده بود، در پایان نتیجه 26-26 بر روی تابلو امتیازات نقش بست تا پس از این فعل و انفعالات جایگاه‌های دو تیم در بالای جدول لیگ برتر دستخوش تغییرات نشود.

سپاهان در صورت پیروزی در این دیدار دشوار، می‌توانست با اختلاف یک امتیاز به صدر جدول برسد و از سنگ آهن بافق پیشی بگیرد.سه امتیاز این بازی برای شهید شاملی کازرون که یک بازی کمتر از رقبای خود انجام داده است، هم بسیار مهم بود.

حضور ملی پوشان سابق و حال حاضر متعدد در ترکیب هر دو تیم باعث شده بود، که این دیدار باکیفیت موجبات خشنودی تماشاچیان را در ورزشگاه شهید عبداله میثمی اصفهان را فراهم نماید.

در دیگر دیدار این هفته، تیم صدر جدولی سنگ آهن بافق با هدایت سیده مریم فخری، در ورزشگاه امام علی آهنشهر برای شکست شاگردان فرزانه علیپور در شهرداری ماهان کار چندان مشکلی پیش رو نداشت.

بافقی‌ها که پیش از این بازی در صدر جدول قرار داشتند، در این دیدار آسان و خانگی با نتیجه 35-13 نماینده کرمان را بدرقه کردند. سنگ آهن به لطف تساوی دو تیم سپاهان و شاملی، به صدر نشینی خود ادامه می‌دهد.

تیم هندبال شیشه قزوین با هدایت ناهید رضایی در ورزشگاه خانگی غذیر و درشهر ملایر، موفق شد با نتیجه 30-25 تیم میزبان را شکست دهد، تا نماینده استان همدان کماکان در کنار شهرداری ماهان در انتهای جدول قرار گیرد.

در دیگر جدال حساس این هفته دو تیم فولاد هرمزگان و شهیدچمران لارستان به مصاف هم رفتند. تیم فولاد هرمزگان با هدایت فاطمه محمدخانی با شکست یکی از دو نماینده استان فارس در لیگ برتر، جایگاه چهارم را از این تیم ربود.

این دو تیم در نیم‌فصل نخست نیز در یک رقابت تنگاتنگ در ورزشگاه خانگی لارستان به مصاف هم رفتند‌، که نتیجه کار ۳۳-۳۱ به سود میزبان به پایان رسید

نماینده هرمزگان توانست ضمن انتقام شکست دور رفت، در این دیدار با نتیجه 26-32 پیروز شود. پس از این دیدار حالا بندری‌ها خود را در بین چهار تیم لیگ برتر زنان می‌‌بینند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90327
  • نویسنده : روژان نجیب‌زاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : فدراسیون هندبال

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.