4
پایان کار رسمی اشرف امینی در نایب رییسی

افسانه باقری به فدراسیون کاراته بازگشت

  • کد خبر : 90352
  • 28 فروردین 1402 - 13:41
افسانه باقری به فدراسیون کاراته بازگشت
فدراسیون کاراته رسما اعلام کرد افسانه باقری به این فدراسیون بازگشته تا جانشین اشرف امینی در نایب رییسی این فدراسیون شود.

به گزارش افرا ورزش، اشرف امینی نایب رییس فدراسیون کاراته پس از مدتی طولانی که زمزمه خروج او از فدراسیون و کناره گیری اش از سمت نایب رییسی بود جای خود را به افسانه باقری داد.

باقری نایب رییس سابق فدراسیون کاراته است. این پیشکسوت و مربی کاراته همزمان با تصدی گری سید حسن طباطبایی بر فدراسیون کاراته جای خود را به امینی داد.

اکنون در آستانه دومین دوره ریاست طباطبایی بر فدراسیون کاراته و استعفای امینی، طباطبایی به سراغ نایب رییس سابق این فدراسیون رفته است.

فدراسیون کاراته امروز این خبر را تایید کرد. افسانه باقری دارای دکتری مدیریت ورزشی و بالاترین درجه فنی در کاراته زنان است.

به نقل از وب سایت فدراسیون کاراته، عضویت در هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون کاراته و ریاست کمیته فنی کاراته استان تهران از دیگر سوابق باقری است.

در زمان حضور افسانه باقری در پست نایب رییسی، ستاره موسوی سرمربی تیم ملی بود. او بعدها جای خود را به سمانه خوش قدم داد و سپس فرخ ناز ارباب و پگاه زنگنه هدایت تیم را در دست گرفتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. امیدوارم پول ها و رشوه هایی که در زمان امینی به اسم منافع برای جامعه کاراته گرفته شد،توی زمان باقری گرفته نشه و این کثیف کاری ها به وجود نیاد؛

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.