3
رکورد ملی؟ به رکوردهایی فراتر از ایران فکر می‌کنم

مانا حسینی، پیشرفت خیره‌کننده استعداد پرتاب نیزه

  • کد خبر : 90424
  • 31 فروردین 1402 - 21:27
مانا حسینی، پیشرفت خیره‌کننده استعداد پرتاب نیزه
مانا حسینی نام تازه‌ای در پرتاب نیزه است. او رکورد نوجوانان و جوانان را در اختیار دارد و انگیزه کارهای بزرگ از او چهره جذابی خلق می‌کند.

به گزارش افرا ورزش، دست‌های قدرتمند، گام‌های بلند و اراده پنهان در مردمک‌ها، شخصیت یک پرتابگر نیزه به‌ویژه نزد دختران ایرانی را می‌سازد.

تعداد دختران پرتابگر نیزه در ایران، محدود است؛ اما این روزها نگاه‌ها به یک جوان پرتلاش است که به طور متوالی رکوردهایش را بهبود می‌بخشد: مانا حسینی.

رکورد پرتاب نیزه زنان ایران برای سال‌های طولانی در اختیار سحر ضیایی بوده است. ضیایی نفر ثابت جایگاه نخست رده‌بندی پرتابگران نیزه در رویدادهای رسمی و غیررسمی است؛ اما تغییراتی در راه است.

مانا حسینی رکورددار پرتاب نیزه نوجوانان و جوانان کشور اکنون امیدوار است در آینده‌ای نزدیک در پرتاب نیزه تاج‌گذاری کند.
ستاره جوان روزانه چندین ساعت برای تمرینات خود در دو نوبت صبح و عصر وقت می‌گذارد و این، یک فرآیند نفس‌گیر و دشوار است.

مانا ورزش را از ۵ سالگی شروع کرده است. او به افرا ورزش می‌گوید: اولین بار که نیزه را دیدم احساس کردم چقدر زیبا و جذاب است. دیدن پرتاب قهرمانان جهان مرا ترغیب کرد و به تلاشم ادامه دادم.

چهره خوش‌آتیه پرتاب نیزه از تلاش برای رسیدن به رکورد جدید می‌گوید: هر کسی برای رسیدن به اهدافش نیازمند برنامه‌ریزی خاص خودش است. پرتاب نیزه رشته بسیار سختی است و نیاز به تلاش و توجه زیادی دارد‌.

او درباره تلاش برای شکستن رکورد سحر ضیایی گفت: او یک پرتابگر بزرگ و فوق‌العاده است. رسیدن به رکورد او دور نیست؛ اما هنوز خیلی مانده است تا به رکورد مورد رضایتم برسم‌.

مانا در خصوص وضعیت رکوردهای خود می‌گوید: سطح رکوردهای پرتاب نیزه در ایران نسبت به کشورهای دیگر در سطح پایینی قرار دارد و به همین دلیل، ثبت رکورد ملی قرار نیست برای من به معنای یک موفقیت بزرگ باشد.

حسینی ادامه می‌دهد: اهداف رکوردی بزرگ‌تری در سطح آسیا و جهانی برای خود در نظر گرفته‌ام. در حال برنامه‌ریزی برای حضور در مسابقات جوانان آسیا هستم تا بتوانم رکورد را طی مسابقات کشوری و انتخابی افزایش دهم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90424
  • نویسنده : سارا اکبری
  • ارسال توسط :
  • منبع : ویرایش : حامد اسماعیلی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.