6
ملی‌پوش هاکی روی یخ در گفتگو با افرا ورزش

عسل حیدری: بازی با تایلند سخت است؛ اما امیدواریم

  • کد خبر : 90824
  • 16 اردیبهشت 1402 - 22:01
عسل حیدری: بازی با تایلند سخت است؛ اما امیدواریم
عسل حیدری بازیکن کلیدی تیم ملی هاکی روی یخ زنان پس از صعود ایران به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا درباره تقابل با تایلند در فینال گفت.

به گزارش افرا ورزش، تیم ملی هاکی روی یخ زنان  ایران امروز با عملکردی فوق‌العاده توانست سه بر  صفر تیم سنگاپور را شکست دهد و با این پیروزی فینالیست مسابقات آسیایی شد.

 دیدار  فینال تیم ملی ایران و تایلند یکشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷  به وقت ایران برگزار خواهد شد و در صورت پیروزی، تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران قهرمان آسیا می‌شوند.

عسل حیدری، بازیکن ارزشمند تیم ملی و زننده گل سوم بازی با سنگاپور که با این گل، تیر خلاص را بر پیکر سنگاپور وارد کرد، در گفت‌و‌گویی کوتاه با افرا ورزش از بازی امروز و حضور در فینال آسیا صحبت کرد.

درباره بازی با سنگاپور بگو. بازی چطور بود؟

امروز بازی سختی داشتیم و سنگاپور برای برد آمده بود، خیلی بهتر از بازی‌های قبل که از آنها دیده بودیم ظاهر شدند و ما برای برد کار سختی داشتیم؛ ولی خدا را شکر می‌کنم که بچه‌ها تلاش کردند و توانستیم با بردی شیرین بازی را تمام کنیم.

عملکرد شخصی‌ات را چطور دیدی؟ از خودت و عملکردت تا این مرحله از مسابقات راضی بودی؟

از آنجا که قبل از شروع مسابقات تمرینات فشرده و سختی را داشتیم، توانستیم با آمادگی خوبی در مسابقات حاضر شویم و خدا را شکر می‌کنم که من هم توانستم در مسابقه برابر امارات بهترین بازیکن انتخاب شوم و به‌عنوان یکی از بازیکنان حمله تیم موثر باشم.

و یکشنبه  شما بازی فینال را برابر تایلند برگزار می‌کنید. بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

فردا بازی خیلی سختی خواهیم داشت. تایلند تیم بسیار آماده‌ای تا اینجای کار بوده است و تمام بازی‌هایی که تا الان داشته را با اختلاف برنده بوده، میزبان این مسابقات هم هست؛ اما کادر فنی ما هم شناخت خوبی نسبت به این تیم دارند با برنامه‌هایی که داریم و البته همت بچه‌ها و توکل به خدا امیدواریم بتوانیم به قهرمانی برسیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.