17

بازی های آسیایی جاکارتا: عبور الهه از سد اول؛ منصوریان : نباید اشتباهات امروز را تکرار کنم

  • کد خبر : 9088
  • 28 مرداد 1397 - 20:27
بازی های آسیایی جاکارتا: عبور الهه از سد اول؛ منصوریان : نباید اشتباهات امروز را تکرار کنم

الهه منصوریان عصر امروز در قالب بازی‌های آسیایی جاکارتا به مصاف حریفی از هند رفت، با وجود تجربیات و سرسخت بودن نماینده هند، الهه ووشو ایران توانست با نتیجه قابل قبولی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس” الهه منصوریان در روز نخست بازی‌های آسیایی جاکارتا در وزن ۵۲- با شکست حریف هندی خود توانست به مرحله یک‌چهارم نهایی ووشو این مسابقات  راه یابد.

الهه منصوریان پس از پیروزی در دیداری دشوار برابر سانداکار هندی و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی گفت: سطح فنی این بازی‌ها نشان می‌دهد که همه کشورها در ووشو پیشرفت کرده‌اند و در پی کسب مدال هستند.

وی با بیان اینکه حریف هندی دارای مدال نقره جهان است، تصریح کرد: او با ۲۹ سال از تجربه زیادی برخوردار است، اما برای اولین مرتبه ای بود که برابر این سانداکار بازی می کردم و به خاطر همین در دقایق ابتدایی، کمی کار سخت شد.

منصوریان عنوان کرد: تاکتیک در ثانیه های ابتدایی جواب نداد و به همین دلیل در ادامه راند اول روش مبارزه ام را تغییر دادم و به پیروزی دست یافتم.

دارنده ۲ مدال طلای جهان با اشاره به وزن زیادی که برای حضور در این بازی ها کم کرده است، گفت: راهنمایی مناسبی که «حسین اوجاقی» از جایگاه تماشاگران داشت نیز کمک شایانی به من کرد. ضمن اینکه خودم نیز نباید اشتباهات امروز را تکرار کنم.

منصوریان با بیان اینکه در مرحله بعدی به مصاف نماینده ویتنام خواهد رفت، گفت: او نیز مدال نقره سال ۲۰۱۷ جهان را دارد و حریف بسیار قدرتمندی است. تمام نفرات شاخص در جدول من هستند و ووشوکار چینی در سوی دیگر جدول و بدون داشتن رقیب مطرح کار خود را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه مبارزه امروز موجب افزایش انگیزه هایش شد، گفت: می خواهم بهترین ها را شکست دهم و در این رویداد مهم به مدال دست یابم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.