6
پایان پروژه پیکان در باشگاه‌های آسیا

آغاز اردوهای تیم ملی والیبال زنان برای ۳ رویداد آسیایی

  • کد خبر : 90897
  • 19 اردیبهشت 1402 - 22:08
آغاز اردوهای تیم ملی والیبال زنان برای ۳ رویداد آسیایی
پایان پروژه پیکان در باشگاه‌های آسیا و بازگشت این تیم از ویتنام، تیم ملی والیبال زنان از ۲۰ اردیبهشت کار خود در اردوی جدید خود آغاز می‌کند.

به گزارش افرا ورزش، نیلوفر رشیدی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران ۲۳ بازیکن را فراخوانده است تا از ۲۰ اردیبهشت، اردوی جدید تیم ملی را در تهران شکل دهند.

این اردو پس از آن آغاز می‌شود که بخشی از نفرات تیم ملی همراه با رشیدی سرمربی تیم ملی والیبال همراه با پیکان در مسابقات باشگاه‌های آسیا در ویتنام حضور یافتند.

اکنون رشیدی با اتکا به عملکرد نفراتی که با پیکان در مسابقات باشگاهی قاره شرکت کردند فهرستی ۲۳ نفره را برای حضور در ۳ رویداد قاره‌ای فرا خوانده است.

تیم والیبال بانوان ایران باید در چلنجرکاپ آسیا، قهرمانی زنان قاره کهن و بازی‌های آسیایی هانگژو شرکت کند و این به معنای فشار زیادی روی تیم ملی است.

زهرا مغانی، فاطمه امینی، فاطمه منظوری، فاطمه عنایت، ریحانه داورپناه، نگین شیرتری، مونا آشفته، درسا فلاح، زهرا رضایی، مریم حبیبی، مهسا کدخدا، فاطمه خلیلی، اسما سعیدی، آیتک سلامت، مونا دریس، زهرا کریمی، ریحانه کریمی، محدثه مشتاقی، کوثر زمانی، حانیه محتشمی‌پور، سودابه باقرپور، نگار کیانی و نگار هاشمی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

نازآفرین فنودی (سرپرست)، فاطمه رشیدی (سرمربی)، نوید مشجری (مشاور فنی)، مهسا آراسته (مربی)، مریم پرهیزکاری (بدنساز) و راضیه دوستی (آنالیزور) کادر فنی تیم ملی والیبال زنان ایران را در این اردو تشکیل می‌دهند.

نخستین رقابت پیش روی زنان ملی‌پوش مسابقات چلنجرکاپ آسیاست که از 28 خرداد ماه در اندونزی آغاز خواهد شد و تا چهارم تیر ماه ادامه دارد.

اردوی ایران از 20 اردیبهشت به مدت 10 روز ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.