4
در دوومیدانی جایزه بزرگ تهران رخ داد

ارتقای رکورد پرتاب چکش ایران توسط زهرا عرب رستمی

  • کد خبر : 91197
  • 29 اردیبهشت 1402 - 16:56
ارتقای رکورد پرتاب چکش ایران توسط زهرا عرب رستمی
رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ تهران با بهبود رکورد پرتاب چکش زنان ایران توسط زهرا عرب رستمی و پس از حدود ۳ سال همراه بود.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ تهران امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد و مهم‌ترین اتفاق آن شکسته شدن رکورد پرتاب چکش ایران توسط زهرا عرب رستمی بود.

عرب رستمی جوان امروز در مجموعه آفتاب انقلاب تهران توانست با پرتابی به طول ۵۹ متر و ۴۳ سانتی متر رکوردی را که متعلق به خودش بود بهبود بخشد.

او ۱۳ مهر سال ۱۳۹۹ با حد نصاب ۵۷ متر و ۳۳سانتی متر رکورددار پرتاب چکش شده بود و امروز این رکورد را بهبود بخشید. مهدیه حکمت سرا با ۵۴.۹۳ متر دوم شد.

در سایر مواد، کژان رستمی در در ۴۰۰ متر با زمان ۵۶.۷۸ ثانیه به مدال طلا رسید و پریچهر شاهی در ۱۵۰۰ متر با زمان ۴:۳۷.۱۱ دقیقه قهرمان شد.

الهه رحیمی فر در پرش طول با حد نصاب ۵.۹۷ متر و بالاتر از کیمیا پورخلخالی اول شد و نگین آذری عدالت با زمان ۲:۱۷.۱۹ دقیقه بر سکوی نخست ۸۰۰ متر ایستاد.

سحر ضیایی در پرتاب نیزه با رکورد ۴۱.۴۷ متر قهرمان شد و حمیده اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر با زمان ۱۱.۵۷ ثانیه به مقام نخست دست پیدا کرد و فائزه نسایی و مریم محبی دوم و سوم شدند.

مهدیه زعیمی در پرش ارتفاع با ۱.۶۵ متر قهرمان شد و قهرمانی عاطفه صدر در ۴۰۰ متر با مانع با زمان ۱:۰۹.۹۳ دقیقه به دست آمد.

الهام هاشمی در پرتاب وزنه با پرتابی به طول ۱۴.۲۲ متر و بالاتر از ملینا رضایی ملک طلا گرفت و زهرا نجفی در پرتاب دیسک با ۴۶.۲۶ متر بر سکوی نخست ایستاد.

مهسا میرزا طبیبی رکورددار پرش با نیزه ایران نیز با پرشی ۳.۹۰ متری و بالاتر از سمیرا کردعلی و فاطمه خدایی، پرندگان یزدی قهرمان شد .

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=91197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.