3
مرحله دوم فوتبال زیر ۲۰ سال دختران آسیا

پیروزی ایران برابر لبنان با گل‌های فروزنده

  • کد خبر : 91677
  • 18 خرداد 1402 - 8:11
پیروزی ایران برابر لبنان با گل‌های فروزنده
تیم ملی فوتبال جوانان دختر ایران در سومین و آخرین دیدار خود در مسابقات جوانان زیر ۲۰ سال آسیا شکست را با پیروزی عوض کرد.

به گزارش افرا ورزش، مرحله دوم مسابقات فوتبال زیر ۲۰ سال دختران آسیا روز چهارشنبه ۱۷ خرداد در ویتنام دنبال شد و تیم ایران برابر لبنان به پیروزی رسید.

شاگردان مریم جهان نجاتی پس از دو شکست پیاپی برابر ویتنام و استرالیا در مصاف با لبنان گرچه در نیمه نخست یک بر صفر بازنده به رختکن رفتند؛ اما با دو گل در دقایق پایانی، دو بر یک برنده این بازی شدند.

در مسابقه‌ای که فرصت‌های پرتعدادی از سوی دو تیم روی دروازه‌ها خلق شد و ایران نیز بارها دروازه لبنان را تهدید کرد این لبنان بود که در نیمه نخست و روی اشتباه بازیکنان ایران به گل رسید.

ناهماهنگی در کنترل توپ در یک‌سوم دفاعی لبنان سبب شد لبنان با یک پاس عمقی دست به ضد حمله بزند و در مصاف تک‌به‌تک با دروازه‌بان، به گل برسد.

در نیمه دوم ایران دست از تلاش نکشید و سرانجام مزد تلاش خود را با گل دقیقه ۸۲ توسط هستی فروزنده گرفت. فروزنده پس از فرار از تله آفساید در موقعیت تک‌به‌تک دروازه لبنان را باز کرد.

در دقایق باقی‌مانده و پس از فراز و نشیب روی دروازه دو تیم، تیم ایران در دقیقه چهارم وقت تلف شده صاحب یک ضربه آزاد شد و هستی فروزنده شماره ۱۰ ارزشمند ایران با ضربه‌ای دقیق دروازه لبنان را برای بار دوم باز کرد.

فاطمه براتی، کیمیا رحیمی نیا، فاطمه یوسفی، فاطمه سرور زاده، روژین تمریان، محدثه زلفی، فاطمه پسندیده، هستی فروزنده، سارا دیدار، فاطمه ستوده و الهه افشار دوست بازیکنان ایران در این مسابقه بودند.

بدین ترتیب تیم ایران با دو باخت و یک برد و کسب سه امتیاز به کار خود در مرحله دوم مسابقات جام ملت‌های دختران زیر ۲۰ سال آسیا پایان داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=91677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.