3
هیئت مدیره مصوب کرد

پرسپولیس، نزدیک‌تر به تشکیل تیم فوتبال زنان

  • کد خبر : 91803
  • 22 خرداد 1402 - 18:07
پرسپولیس، نزدیک‌تر به تشکیل تیم فوتبال زنان
باشگاه پرسپولیس در سال ۱۴۰۲ تیم فوتبال زنان خود را فعال خواهد کرد. به نظر می‌رسد اراده هیئت‌مدیره امسال عملی می‌شود.

به گزارش افرا ورزش، باشگاه پرسپولیس مدتی است برنامه تشکیل تیم فوتبال زنان خود را دنبال می‌کند و این موضوع، یکی از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها است.

بر اساس اطلاعات دریافتی، موضوع تشکیل تیم زنان پرسپولیس در جلسه اخیر هیئت‌مدیره این باشگاه مطرح و مصوب شده و بعید نیست به‌زودی شاهد تحرکات باشگاه سرخ در این زمینه باشیم.

بدین ترتیب اگر پرسپولیس بخواهد در لیگ برتر فوتبال زنان ۱۴۰۲ حضور داشته باشد باید امتیاز یکی از تیم‌های حاضر در لیگ را خریداری کند که البته این اقدام، دشوار خواهد بود.

در غیر این صورت، پرسپولیس باید کار را از دسته اول آغاز کند. به نظر می‌رسد شروع راه از دسته اول، موردعلاقه باشگاه پرسپولیس باشد؛ زیرا تجربه بهتری در زمینه فعالیت در بخش زنان در اختیار باشگاه قرار می‌دهد.

یک گزینه مطرح شده دیگر نیز این است که سازمان لیگ، تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر زنان را افزایش می‌دهد و پرسپولیس یا دیگر باشگاه‌های مطرح که از امسال در بخش زنان تیمداری کنند را با عنوان اعتباربخشی به لیگ، وارد لیگ برتر کند، بدون آن که آن‌ها از فیلتر حضور در دسته اول گذر کرده باشند.

باید دید چه اخباری از باشگاه پرسپولیس در زمینه حضور در لیگ زنان درز می‌کند و کدام مدیر و مربی مسئولیت این تیم را در دست می‌گیرند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=91803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.