9
گپی با ستاره جوان و سیرجانی فوتبال ایران

هستی فروزنده، لبنانی‌ها این دختر را فراموش نمی‌کنند

  • کد خبر : 91878
  • 25 خرداد 1402 - 10:17
هستی فروزنده، لبنانی‌ها این دختر را فراموش نمی‌کنند
هستی فروزنده بازیکن جوان و خوش‌آتیه تیم‌های ملی فوتبال جوانان و بزرگسالان، از کار، زندگی و عشقش به فوتبال می‌گوید.

به گزارش افرا ورزش، نام هستی فروزنده در فضای فوتبال زنان ایران طی سال‌های اخیر به‌وفور شنیده شده درحالی‌که این استعداد ناب سیرجانی، تنها ۱۹ سال سن دارد.

در همین سن‌وسال، او افتخار قهرمانی در لیگ را به دست آورده و با تیمش، شهرداری سیرجان برای سال‌ها در بین دو تیم برتر لیگ قرار داشته است و برای همه رده‌های تیم‌های ملی به میدان رفته است.

هستی خرداد امسال در مسابقات جوانان آسیا در ویتنام نمایش درخشانی داشت. ایران با دوشکست برابر ویتنام و استرالیا و یک پیروزی برابر لبنان به کار خود پایان داد و دختر سیرجانی در میانه میدان یک مهره مهم بود.

هستی فروزنده با دو گل دیدنی که در بازی با لینان در مسابقات زیر ۲۰ سال دختران آسیا ارزش‌های خود را به نمایش گذاشت آن هم در شرایطی که ایران در آن مسابقه تا دقیقه ۸۲، یک بر صفر از حریف عقب بود.

ایران به لطف دبل هستی فروزنده، بازی باخته را ۲ بر یک از لبنان برد و ضربه آزاد دیدنی او در دقیقه چهارم وقت تلف شده احتمالاً یکی از گل‌های به‌یادماندنی تیم‌های ملی زنان خواهد بود. بعید است لبنانی‌ها به این زودی، هستی جوان ما را فراموش کنند.

اکنون گفتگوی هستی فروزنده با افرا ورزش را  در ادامه می‌خوانید.

درباره هستی فروزنده

من ۱۹ساله هستم و در سیرجان به دنیا آمدم. جایی که فوتبال زنان، امروزه کاملاً جدی گرفته می‌شود و این، یک اتفاق بزرگ است. از کودکی به فوتبال علاقه بسیاری داشتم.

هر زمانی که پدرم به سالن می‌رفت من هم همراهش می‌رفتم و همین موضوع سبب شد من فوتبال را از زاویه دیگری ببینم و به بازی‌کردن علاقه‌مند شوم. در حال حاضر هم در کنار فوتبال، تحصیلم را هم ادامه می‌دهم.

 آغاز ورزش حرفه‌ای

از ۱۲ سالگی فوتبال را به‌طورجدی را به کمک خانم مریم جهان نجاتی شروع کردم و همراهی ایشان سبب شد تا در فستیوال ملی فوتبال دختران حاضر و سپس اولین‌بار در ۱۳ سالگی به تیم ملی دعوت شوم.

اولین اعزام آسیایی را هم در سال ۹۷ در مسابقات نوجوانان آسیا به لائوس تجربه کردم. تاکنون در پست‌های مختلفی بر حسب نیاز تیم بازی کردم، اما پست اصلی من هافبک میانی است.

وقتی شما وارد تیم ملی می‌شوید شرایط کاملاً متفاوتی از نظر کیفیت، سطح تمرینات و مسابقات را تجربه می‌کنید و  این موضوع سبب  می‌شود که نگاه جدی‌تری به این قضیه داشته باشید. حس‌کردن یک شرایط حرفه‌ای، سبب می‌شود تلاشتان را بیشتر کنید تا بتوانی کیفیت کارتان را بالا ببرید.

هستی و اسرار پیشرفت

سطح تیم ملی با لیگ برتر فوتبال زنان خیلی فرق می‌کند و شما با آدم‌های مختلفی برخورد می‌کنید. اما اگر بتوانید سطح عملکردتان را بالا ببرید به موفقیت رسیده‌اید.

اگر توانسته‌ام به مهره موثری برای تیم ملی جوانان تبدیل شوم و در لیگ، کیفیت فنی خوبی ارائه دهم، آن را حاصل تلاش خانم مریم جهان نجاتی به‌عنوان سرمربی تیم شهرداری سیرجان می‌دانم. او همیشه و همه‌جا پشتم بوده و به همه نشان داده که هیچ‌کس در داخل ایران نمی‌تواند به سطح مربیگری ایشان برسد.

ادامه مسیر همراه با لژیونر شدن

هر بازیکنی به لژیونر شدن فکر می‌کند و من هم مانند تمامی آن‌ها به این موضوع فکر می‌کنم و امیدوارم که یک روز بتوانم عملی‌اش کنم و موفق بشوم.

حمایت مسئولان تاکنون به طور همه‌جانبه در  تیم ملی احساس شده اما  بوده ولی اگر کمی بیشتر حمایت شویم، برای ملی‌پوشان چه در تیم ملی بزرگسالان و چه در تیم‌های پایه روحیه‌بخش خواهد بود.

بااین‌حال، باز هم از همه کسانی که تیم را حمایت می‌کنند و از پیروزی و موفقیت ما خوشحال می‌شوند، تشکر می‌کنم.

ویدئو گل‌های هستی فروزنده برابر تیم ملی جوانان لبنان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=91878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.