10
فرخناز ارباب : برای محسنیان برنامه داریم

سلاح آتوسا گلشاد نژاد و فاطمه سعادتی انگیزه آنهاست

  • کد خبر : 91956
  • 30 خرداد 1402 - 17:53
سلاح آتوسا گلشاد نژاد و فاطمه سعادتی انگیزه آنهاست
فرخناز ارباب سرمربی تیم ملی کاراته زنان پس از تعیین تکلیف نفرات تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی در این باره صحبت کرد.

فرخناز ارباب در گفتگو با افرا ورزش درباره برگزاری آخرین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته زنان گفت: همه چیز در انتخابی امروز خوب پیش رفت. نفرات دوم ما هم از نظر فنی در شرایط خوبی بودند و هستند و نبود آنها در ترکیب آسیایی، به هیچ وجه از ارزش آنها نمی‌کاهد.

او ادامه داد: در تیم فعلی، آتوسا گلشاد نژاد جوان‌ترین عضو تیم است و هم او و هم فاطمه سعادتی که به‌نوعی تازه‌واردهای تیم ملی محسوب می‌شوند انگیزه بالایی دارند و این انگیزه بالا، عنصر کلیدی در موفقیت آن‌ها است.

سرمربی تیم ملی کاراته زنان گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی ۵ اردو را گذرانده‌ایم و این روند ادامه خواهد داشت. ۵ نفر منتخب به همراه معصومه محسنیان، مبینا کاویانی و حنانه صالحی در اردو خواهند بود.

ارباب در مورد وضعیت کومیته تیمی ایران در مالزی گفت: به‌عنوان یک برنامه اولیه، قصد داریم از بین مبینا کاویانی و حنانه صادقی بر اساس عملکرد در اردو، یک نفر را به تیم ملی اضافه کنیم و با حضور ۳ نفر از کومیته انفرادی، ترکیب کومیته تیمی ما کامل شود.

وی درباره وضعیت معصومه محسنیان گفت: محسنیان یک مهره مهم برای آینده تیم ملی است. در تیم ملی به دنبال پشتوانه‌سازی هستیم و درهای تیم ملی همیشه به روی دختران ما باز است. محسنیان را در اردو داریم؛ زیرا می‌خواهیم او را آماده رویدادهای آینده کنیم و عقیده کادر فنی این است که او ظرفیت بالایی برای نقش‌آفرینی‌های بیشتر دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=91956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.