9
عجیب و غیرمنتظره از جنوب

مس رفسنجان از سوپرلیگ فوتسال کناره گیری کرد

  • کد خبر : 92096
  • 14 تیر 1402 - 10:36
مس رفسنجان از سوپرلیگ فوتسال کناره گیری کرد
باشگاه مس رفسنجان دیگر قصد تیمداری در سوپرلیگ فوتسال زنان را ندارد. این، پایانی بر حضور تیم پرافتخار و قهرمان سابق لیگ است.

به گزارش افرا ورزش، باشگاه مس رفسنجان به اطلاع سازمان لیگ فوتسال ایران رسانده است که دیگر قصد حضور در سوپرلیگ فوتسال زنان را ندارد.

این آگاهی‌بخشی در آستانه برگزاری قرعه‌کشی سوپرلیگ فوتسال زنان انجام شده است و یک خبر شوک‌آور نه‌تنها برای دختران مس که برای جامعه فوتسال ایران است.

مس در حال ازبین‌بردن بخشی از اعتبار باشگاهی خود است. آن‌ها تیمی را از صحنه فوتسال زنان ایران حذف می‌کنند که هنوز با عنوان قهرمان سابق لیگ شناخته می‌شود.

این خبر ناگوار تبعات زیادی برای فوتسال ایران خواهد داشت و احتمالاً حاصل نظرات افرادی است که شناخت چندانی نسبت به گذشته این تیم و نقش آن در خدمت به فوتسال کشور ندارند.

در این شرایط استان کرمان تنها سهمیه خود در سوپرلیگ زنان را از دست می‌دهد. از سوی دیگر وضعیت تیم مس کرمان در لیگ برتر هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و این به معنای تزلزل در فوتسال زنان استان کرمان است.

بعید به نظر می‌رسد مشکل باشگاه مس رفسنجان، کاهش هزینه‌های ورزش حرفه‌ای باشد؛ زیرا بودجه‌ای که در سایر بخش‌های این باشگاه مصرف می‌شود غیر قابل‌قیاس با تیم کم‌هزینه فوتسال زنان است.

به گزارش افرا ورزش، در شرایطی که ورزش زنان در ایران گرچه آهسته اما به‌صورت پیوسته در مسیر رشد است، امروز در رفسنجان یک روز سیاه قلمداد می‌شود. آن‌ها آشکارا به عقب بازمی‌گردند و اعتباری را که در ورزش زنان کشور کسب کرده‌اند را نابود می‌کنند.

این اتفاق همچنین می‌تواند تهدیدکننده تیم والیبال زنان مس رفسنجان نیز باشد. باشگاهی که به تیم قهرمان خود رحم نمی‌کند برای قطع ریشه تیم‌های دیگر زنان خود، مستعدتر است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.