8
میلان، اینتر، منچستر یا پورتو؛ مساله این است

موقعیت مهدی | وضعیت طارمی در نقل و انتقالات

  • کد خبر : 92220
  • 26 تیر 1402 - 22:08
موقعیت مهدی | وضعیت طارمی در نقل و انتقالات
مهدی طارمی این روزها تبدیل به یکی از مهم‌ترین اخبار رسانه‌های ایرانی و خارجی شده است. از ایران تا عربستان و ایتالیا همه به دنبال اویند. در نهایت او سر از چه تیمی در می‌اورد؟

یگانه عصاری – افرا ورزش: مهدی طارمی و تیم جدیدش این روزها یکی از خبرهای اصلی رسانه‌های ایرانی و خارجی است. صبح‌ها سر از یک تیم در می‌آورد و عصر از یک تیم دیگر!

امروز شایعه حضور او در میلان و قرارداد چهار ساله‌اش با این تیم خبر اصلی رسانه‌های ایتالیا بود و عصر باشگاه پورتو اعلام کرد طارمی در تمرین ما حضور یافته و اصلا فروختنی نیست!

ستاره بی رقیب تیم ملی بعد از درخشش در جام جهانی مشتری‌های بسیاری دارد. از لاتزیو تا اینتر برای او به صف شده بودند و نامش در میان پنج خرید زمستانی باشگاه آرسنال نیز بود.

حالا اما رسانه‌های ایتالیایی از دوئل باشگاه‌های میلانی بر سر خرید این بازیکن خبر می‌دهند، او امسال در آخرین سال قرارداد خود با باشگاه پورتو قرار دارد و بسیاری معتقدند باشگاه پرتغالی نسبت به فروش این بازیکن بی‌میل نیست.

پس از بازی با انگلیس

مهدی طارمی سال‌هاست در فوتبال ایران می‌درخشد. او پیش از جام جهانی با درخشش در پورتو پیشنهادهای خوبی از تیم‌های دیگر داشت ولی در مصاحبه‌هایی اعلام کرد فعلا در تیمش ماندنی است اما نقطه شروع پیشنهادهای خوب اروپایی را باید بعد از بازی با انگلیس در جام جهانی بدانیم.

اگرچه تیم ملی در نخستین بازی خود در جام جهانی قطر برابر انگلیس شکست سختی خورد، اما طارمی بعد از به ثمر رساندن دو گل در این بازی، گمانه‌زنی‌های نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا را به سمت خود چرخاند.

بعد از این بازی چند رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند طارمی گزینه مناسبی برای منچستر یونایتد و جانشینی کریستیانو رونالدوست. پیش از این هم نام طارمی با باشگاه‌هایی چون تاتنهام مطرح شده بود.

درخشش طارمی در بازی انگلیس کونسیسائو سرمربی تیم پورتو را هم به وجد آورد و او در خصوص طارمی گفت:« خوشحالم که او بازیکن تیم من است. طارمی بهتر از بقیه می‌فهمد که قرار است چه اتفاقی بیافتد!»

از لاتزیو تا میلان

داشتان به اینجا ختم نشد. چند هفته بعد از جام جهانی «اکرم کنور» خبرنگار فعال در حوزه نقل و انتقالات اروپا، مدعی شد باشگاه لاتزیو شرایط طارمی را زیر نظر گرفته است.

او گفت:«دلیل این انتخاب،درخشش طارمی و قطر و البته درخشش او در بازی با لاتزیو پیش از جام جهانی است.» پس از آن بازار شایعات حضور طارمی به جای رونالدو در منچستر داغ شد و گمانه زنی‌ها بالا گرفت.

دین جونز، روزنامه نگار انگلیسی نیز مدعی شد که به زودی باید منتظر پیشنهاد چلسی به مهدی طارمی باشیم و «مرکاتو وب» رسانه معتبر ایتالیایی از احتمال جذب طارمی توسط اینتر به منظور تقویت خط حمله خود خبر داد.

سایت teamtalk  از پنج مهاجم به عنوان گزینه های آرسنال برای جانشینی ژسوس نام برد که طارمی یکی از آنها بود و پیشنهادهای بسیار دیگری نیز به مهدی طارمی می‌رسید.

از الهلال عربستان که پیشنهادی نجومی به طارمی برای حضورش در این لیگ داد تا میلان که احتمالا بر اساس گمانه‌زنی رسانه‌های مقصد بعدی او خواهد بود.

واکنش طارمی اما چه بود؟ هربار در مصاحبه‌هایش اعلام کرد که هنوز با پورتو قرارداد دارد  و هنوز برای اظهار نظر زود است.

انتخاب با مهدی است

طارمی که تا سال 2024 با باشگاه پورتو پرتغال قرارداد دارد. یعنی یک سال دیگر و این آخرین سال قرارداد طارمی با پورتو است. حالا دست مهدی طارمی برای انتخاب باز است و او می‌تواند تیم مورد علاقه اش را انتخاب کند.

شرایط برای طارمی همان است که اسکای نیوز درباره او نوشت:« اعتراف می‌کنیم که داستان طارمی با همه فرق دارد. احتمالا اتفاق‌های غیر منتظره‌ای رخ می‌دهد که هیچ‌کس انتظارش را ندارد.

طرفداران این بازیکن باید منتظر اتفاق‌های خوب باشند و او باید خودش را برای درخشش‌ بیشتر در تیم‌های بزرگتر آماده کند.»اما در نهایت تصمیم طارمی و البته باشگاه پورتو چه خواهد بود؟

هنوز هیچ‌کس نمی‌داند و همه چیز در حد شایعه و گمانه زنی است. تنها یک چیز مسلم است. موقعیت مهدی حتما بهتر و بهتر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.