6
وضعیت در اردوگاه آبی امیدبخش نیست

نقل و انتقالات استقلال | بحران پشت بحران

  • کد خبر : 92237
  • 27 تیر 1402 - 17:38
نقل و انتقالات استقلال | بحران پشت بحران
استقلال روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. حتی خوش بین ترین هواداران استقلال هم از شرایط این تیم ناامید هستند.

یگانه عصاری – افرا ورزش :  بحرانی، فاجعه، اسفبار و یا هر مترادف دیگری که از این جنس کلمات می‌شناسید، تنها کلماتی هستند که شاید بتوان وضعیت این روزهای استقلال را با آنها توصیف کرد.

هرچند خطیر و نکونام سعی در آرام کردن هواداران داشته باشند و وعده روزهای خوب را به آنها بدهند اما این روزها حتی خوش بین ترین هواداران این تیم هم از شرایط ناامید هستند و تقریبا روزی نیست که در شبکه‌های اجتماعی قراری برای تجمع نگذارند.

جمع شدن‌هایی که البته نتیجه خاصی هم ندارد و اوضاع کما فی السابق است. فارسی‌اش می‌شود هم‌چنان مثل گذشته. هم‌چنان مثل گذشته چک‌های بازیکنان برگشت می‌خورد، خبری از تمدید قرارداد با ستاره‌های محبوب هواداران نیست و بسیاری از ستاره‌ها از این تیم جدا شده‌اند.

دوران پسا ساپینتو

استقلال پس از رفتن ساپینتو از این تیم وارد بحرا‌نهای عجیبی شد. از بحران‌هایی که حجت کریمی با صحبت‌هایش برای این تیم به وجود آورد و بیانیه‌های ساپینتو از سوی دیگر تا نگرانی هواداران برای تمدید قرارداد ستاره‌های مورد علاقه‌شان.

تمدید قرارداد محبی و قائدی یکی از جدی‌ترین خواسته‌های هواداران بود که تا این لحظه محبی به صورت قطعی از این تیم جدا شده است و وضعیت قائدی مشخص نیست.

از سوی دیگر با قطعی شدن حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم بسیاری احتمال دادند استقلال قرار آرامش را ببیند و یا حداقل از تنش‌هایش کمی دور شود.

حالا نکونام هم صراحتا اعلام کرده است که اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، یک فاجعه بزرگ در کمین استقلال است! پس از انتخاب علی خطیر به عنوان جایگزین حجت کریمی حالا چالش بزرگ او برای سر و سامان دادن به تیم آغاز شده است.

خبری از ستاره‌ها نیست

اگرچه علی خطیر سعی در بازگرداندن آرامش به استقلال دارد اما برگشت خوردن چک مهرداد محمدی، بازیکن تازه جذب شده به استقلال حاکی از اوضاع بد مالی این تیم است و نشان می‌دهد آنها منابع مورد نیاز لازم برای استخدام بازیکن خارجی با کیفیت را ندارند و تنها می توانند دلخوش به جذب بازیکنان معمولی باشند.

این دقیقا همان چالش بزرگ خطیر است و او نمی‌خواهد در اولین ماموریت خود یک بازنده باشد. اوضاع استقلال در نقل و انتقالات خوب نیست و حالا نگه داشتن مهدی قائدی تنها چیزی است که شاید کمی خیال هواداران و نکونام را راحت کند.

در این بین اما تنها چیزی که نصیب هواداران شد، بازگشت دوباره سید حسین حسینی و عارف غلامی به استقلال بود! مهرداد محمدی با یک چک برگشت خورده و ایمان سلیمی را نیز به این لیست اضافه کنید!

چند روز تا شروع لیگ بیست و سه

در فاصله کمتر از سه هفته تا شروع مجدد لیگ برتر فوتبال ایران، این تنها مسائل و مشکلات این باشگاه نیست. بازیکنان استقلال دریافتی نداشته اند و با معوقات سال قبل خود سال جدید فوتبالی را هم شروع خواهند کرد، احتمال اعتصاب آنها وجود دارد.

هواداران این تیم عصبانی و کلافه‌اند، مشکلات مالی بسیاری هست، کوین یامگا بازیکن این تیم به باشگاه برای پرداخت مطالباتش نوتیس داده و احتمالا هیچ تیمی در آستانه شروع بازی‌ها چنین بحران‌هایی را نداشته باشد!

آیا خطیر قادر به حل مشکلات خواهد بود و یا خبر خوشی که نکونام وعده آن را داده بود محقق خواهد شد؟ هنوز هیچ‌کس نمی‌داند.

تنها یک چیز مشخص است. استقلال در بحران محض است و تنها افرادی که واقعا نگران تیمشان هستند، هوادارانی اند که حالا کلافه، عصبی و سردر گم هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.