5
مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ مالزی

گلشاد نژاد، دختری که شایسته طلای آسیا بود

  • کد خبر : 92287
  • 30 تیر 1402 - 14:43
گلشاد نژاد، دختری که شایسته طلای آسیا بود
طلای آتوسا گلشاد نژاد در کاراته قهرمانی آسیا دستمزد یک اعتماد است. هدیه ای برای آنها که به او ایمان داشتند و برای خودش که قدردان این فرصت بود.

به گزارش افرا ورزش، نام آتوسا گلشاد نژاد سابقه طولانی در کاراته ایران ندارد. او طی مدت کوتاهی ظهور کرد، در پایه‌ها خودی نشان داد به تیم ملی رسید و طلای آسیا را گرفت.

هر اندازه دسته منهای ۶۱ کیلوگرم، در سال‌های اخیر جایگاه اندوه و امیدهای بی‌سرانجام بود، حالا سرمنزل شادی و آذین‌بندی آینده است.

آتوسا امروز در مالزی، دو مأموریت داشت: یکی کسب مدال طلای آسیا برای اثبات توانمندی‌هایش و دیگری، پاک‌کردن خاطره رقابت سال گذشته در تاشکند که بدون مدال برای او به پایان رسیده بود.

آنان که این دختر جوان اهل بیستون کرمانشاه را استعدادیابی کردند امروز شایسته تقدیری ویژه هستند. روزگاری در غرب ایران، او در قامت یک دختر طلایی در سطح آسیا و جهان، دیده شد و امروز آن رویا و امید را جامعه عمل پوشانید.

آتوسا گلشاد نژاد با همین طلای اولش در این سن‌وسال کم، به چهارمین دختر کاراته کای همه دوران ها تبدیل می‌شود که در آسیا در کومیته انفرادی، طلا گرفته است.

با همین تک طلا، او رتبه سوم جدول مدال‌آوران آسیایی را با نسرین دوستی که او هم یک طلا گرفته شریک شد و یک مدال دیگر در دوره آینده، او را از رتبه دوم پرافتخارها که در اختیار طراوت خاکسار است نیز عبور می‌دهد.

امروز جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ یک نقطه عطف در زندگی آتوسا گلشاد نژاد است. او از همین امروز باید به دنبال جاه‌طلبی‌های بزرگ‌تری باشد و هر آنچه بخواهد برای او با این سطح فنی، این وضعیت فیزیکی و این ذهن مثبت، امکان‌پذیر است.

پس از مدت کوتاهی، شادی و پایکوبی برای یک قهرمانی دلنشین، مأموریت‌های بی‌پایان بعدی آغاز می‌شوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. سلام
    مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ سال گذشته در کشور ازبکستان بود شما اشتباه نوشتید تایلند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.