3
مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ مالزی

سارا بهمنیار، دومین برنز در سومین حضور آسیایی

  • کد خبر : 92302
  • 31 تیر 1402 - 18:08
سارا بهمنیار، دومین برنز در سومین حضور آسیایی
تلاش سارا بهمنیار برای این که بتواند طلای آسیا را به خانه ببرد ناکام ماند با این حال دختر گیلان می‌تواند بابت دومین برنز آسیایی خوشحال باشد.

به گزارش افرا ورزش، روند عملکردی سارا بهمنیار به‌عنوان کاراته کایی که از مدت‌ها پیش – در آغاز جوانی‌اش – نگاه‌ها را به خود معطوف کرده بود این نوید را داد که او قادر خواهد بود دست به کارهای بزرگی بزند.

او امروز در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در مالزی روی سکوی سوم ایستاد و برنز گرفت. دومین برنزش در سومین حضور آسیایی که او را در جمع افتخارآفرینان کاراته ایران در صحنه قاره پیر قرار می‌دهد.

با این حال قابل کتمان نیست که هم سارا و هم علاقه‌مندان به کاراته او را شایسته طلای آسیا می‌دانند. سارا از تجارب تلخ‌وشیرین، از لیگ جهانی تا مسابقات قاره‌ای و یک المپیک دوست‌نداشتنی عبور کرده و امروز، پخته‌تر از هر زمان دیگری است.

این مسیر که گاهی سینوسی و گاهی باثبات بوده، او را برای تکامل نسبی در سال‌های آینده آماده می‌کند همانند آن چه برای ناهید کیانی در تکواندو رخ داد و شکوفایی او در حالت آرمانی خود، سرانجام از راه رسید.

برنز سارا بهمنیار در مالزی به این معناست که او همچنان می‌جنگد، انگیزه دارد و خود را در میان برترین‌های قاره حفظ کرده است. این مدال، مسیر او را به‌سوی مدال دربازی‌های آسیایی می‌گشاید که می‌تواند متفاوت‌ترین موفقیت دوران حرفه‌ای او تاکنون باشد.

مسیر بهمنیار برای برنز ۲۰۲۳ مالزی

بهمنیار در اولین مسابقه خود با نتیجه ۶ بر صفر جادبه جایاکودی حریف سریلانکایی خود را پشت سر گذاشت و در دومین مسابقه اش با نتیجه ۶ بر ۲ آیکا اوکازاکی نماینده ژاپن‌ را شکست داد.

نماینده وزن ۵۰- کیلوگرم در سومین مسابقه خود با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب مولدیر ژانگبیربای حریف قزاق خود و راهی دیدار رده بندی شد.

در مسابقه رده بندی سارا بهمنیار موفق شد نورا الراشد حریف عربستانی خود را با نتیجه ۸ بر صفر شکست دهد و برنز مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ را بدست آورد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.