5
اوضاع نابسامان قهرمان لیگ برتر زنان

والیبال پیکان مهره‌های کلیدی‌اش را از دست می‌دهد؟

  • کد خبر : 92527
  • 11 مرداد 1402 - 8:16
والیبال پیکان مهره‌های کلیدی‌اش را از دست می‌دهد؟
پیکان در فصل آینده لیگ برتر والیبال زنان ممکن است چهره متفاوتی نسبت به تیم قهرمان لیگ ۱۴۰۱ داشته باشد. پیکان با محدودیت‌های مالی روبروست.

به گزارش افرا ورزش، پیکان در لیگ برتر والیبال زنان ۱۴۰۱ توانست قهرمانی را از آن خود کند؛ اما این تیم قدیمی لیگ ممکن است به شرایط پیش از قهرمانی فصل اخیر بازگردد.

تیمی که نیلوفر رشیدی در سال ۱۴۰۱ تشکیل داد جنس جوری برای قهرمانی داشت. آنها بهترین‌ها را داشتند و مهره‌های تعیین‌کننده را جذب کردند؛ اما پیکان ممکن است در لیگ ۱۴۰۱ تیمی به‌شدت تغییریافته باشد.

منابع آگاه به افرا ورزش می‌گویند پیکان درگیر محدودیت منابع مالی است و ممکن است قادر به افزایش مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیمش در لیگ ۱۴۰۲ نباشد.

از سوی دیگر بازیکنان و کادر این تیم با وجود سکوت، از وضعیت پیکان و پرداختی‌های قطره چکانی راضی نیستند و احتمالاً پس از دریافت آپشن‌های قرارداد فصل گذشته خود، این بی‌تمایلی به ادامه با پیکان را علنی خواهند کرد.

نیلوفر رشیدی به‌عنوان مربی پیکان و تیم ملی، کسی است که صورت تیمش را با سیلی سرخ نگه داشته. نام پیکان گویای یک تیم متمول و خیال آسوده بازیکنان است؛ اما اکنون مشخص شده اوضاع در ماه‌های اخیر به این توصیف، شبیه هم نبوده و احتمالاً در فصل آتی بدتر هم خواهد شد.

اوضاع اقتصادی بر ورزش به‌عنوان بخش مصرف‌کننده جامعه سایه انداخته است و البته دیوار ورزش زنان، به طور سنتی کوتاه‌تر از مردان است.

به نظر می‌رسد باید منتظر بازگشت پیکان به وضعیتی که در زمان هدایت توسط میترا شعبانیان داشت، باشیم. تیمی که نه برای قهرمانی که برای بازیکن سازی و نهایتاً حضور روی سکو بسته می‌شد.

در همین حال، وضعیت نابسامان مالی در سایر باشگاه‌ها، دست بازیکنان و مربیان برای در منگنه قراردادن باشگاه‌ها و انتخاب پیشنهادهای بهتر را می‌بندد؛ زیرا اوضاع این روزهای والیبال ایران در همه باشگاه‌ها و نقاط کشور، به یک اندازه، ناامیدکننده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.