12
سهمیه جهانی را هم گرفت

دستاورد بزرگ فرزانه فصیحی، خلق انگیزه

  • کد خبر : 92608
  • 17 مرداد 1402 - 11:15
دستاورد بزرگ فرزانه فصیحی، خلق انگیزه
فرزانه فصیحی بهترین سال‌های دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کند. او اکنون نماینده ایران در مسابقات جهانی است و از آن مهم‌تر، عنصری الهام‌بخش.

به گزارش افرا ورزش، تا زمان برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا همه چیز برای فرزانه فصیحی به‌عنوان یک دونده سرعت خاکستری بود.

آنها که فرزانه را با حضورش روی خط استارت دو صد متر المپیک توکیو می‌شناسند احتمالا به‌خاطر نمی‌آورند که او برای رسیدن به این جایگاه از چه روزهای ناامیدکننده‌ای عبور کرده است.

با این حال، زندگی در سال‌های اخیر مزد زحمات فرزانه فصیحی را به او هدیه کرد. به عبارت دیگر داستان فرزانه فصیحی، برای آن‌ها که می‌جنگند و هنوز طلوع روزهای زیبایشان را ندیده‌اند، الهام‌بخش است.

حضور در مسابقات جهانی کلکسیون این سال‌های روشن را تکمیل می‌کند و از سوی دیگر، کار با رقابت در بازی‌های آسیایی هانگژو و المپیک پاریس از این هم بهتر خواهد شد.

دستاورد حضور فرزانه در فضای امروز ورزش ایران، نه مدال‌ها یا رکوردهایش، بلکه انگیزه و انرژی مضاعفی بود که نه‌تنها برای دختران دوومیدانی کار که برای دختران ورزشکار ایران خلق کرد.

به همین دلیل است که صرف‌نظر از همه آمارهای فرزانه فصیحی، او را به‌عنوان کسی که در یک اتمسفر سرشار از عوامل مأیوس‌کننده، به حیات دوباره امید در قلب دختران ورزشکار یاری رساند، شایسته تقدیر می‌دانیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92608

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.