4
خداحافظی نیلوفر رشیدی از پیکان

رشیدی: علل جدایی‌؟ کاهش بودجه و دیر بسته شدن تیم

  • کد خبر : 92795
  • 18 مرداد 1402 - 18:22
رشیدی: علل جدایی‌؟ کاهش بودجه و دیر بسته شدن تیم
نیلوفر رشیدی سرمربی والیبال، از دلایل جدایی خود از باشگاه پیکان پس از ۶ سال و مقصد خود در فصل آینده لیگ گفت.

به گزارش افرا ورزش نیلوفر رشیدی پس از ۶ سال همراهی تیم والیبال پیکان، روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، خبر جدایی‌اش از این باشگاه را منتشر کرد.

رشیدی در گفت‌وگو با افرا ورزش، در این مورد گفت: فصل گذشته بعد از قهرمانی در سوپر لیگ والیبال با تیم پیکان و شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا، مدتی به اردوها و برنامه آماده‌سازی تیم ملی پرداختم.

او ادامه داد: از سوی دیگر باشگاه نیز تخصیص بودجه برای شرکت در مسابقات لیگ را دیرتر از زمان مقرر انجام داد و این موضوعات در کنار هم باعث شدند تا تیم در زمان همیشگی خود یعنی تا قبل از شروع تابستان بسته نشود.

نیلوفر رشیدی

سرمربی سابق پیکان افزود: همچنین بودجه‌ای که برای تیم در نظر گرفته شده بود، بسیار کمتر از سال‌های قبل بود و همین موضوع در کنار دیر بسته شدن تیم، باعث شد تا صحبتی با مدیر عامل باشگاه داشته باشم. در نهایت تصمیم بر این شد که پس از گذشت ۶ سال از پیکان جدا شوم.

رشیدی در رابطه با قرارداد فصل گذشته خود گفت: خوشبختانه هم من و هم همه‌ی اعضای تیم مطالبات خود را به صورت کامل از باشگاه دریافت کردیم و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی در پایان مقصد آینده خود را نامشخص دانست و گفت: تاکنون با چندین باشگاه صحبت کردم و احتمالا تا پایان هفته تصمیم خود را بیان کنم. اما قطعا هرجا که باشم، تمام تلاش خودم را می‌کنم تا تیم بتواند در کنار اخلاق و منش ورزشی، بهترین نتیجه را کسب کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.