7
فیزیوتراپی، برنامه هر روزه ملی پوش گیلانی

نگین شیرتری با درد برای تیم ملی بازی می‌کند

  • کد خبر : 93323
  • 13 شهریور 1402 - 7:02
نگین شیرتری با درد برای تیم ملی بازی می‌کند
نگین شیرتری بازیکن گیلانی تیم ملی والیبال زنان ایران با وجود مصدومیت، با درد برای تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان می‌رود.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات والیبال زنان قهرمانی آسیا این روزها در تایلند در حال برگزاری است و تیم ملی با هدایت نیلوفر رشیدی و ترکیبی متشکل از جوانان و تعدادی باتجربه در این رویداد بزرگ قاره‌ای حضور دارد.

نگین شیرتری یکی از چهره‌های ویژه ایران در این مسابقات است زیرا او بازیکنی است که با وجود مصدومیت، پیش از شروع تورنمنت، خود را به مسابقات رساند.

شیرتری در این باره به افرا ورزش می‌گوید: در بازی دوستانه پیش از شروع مسابقات به سختی آسیب دیدم اما نمی‌خواستم تحت هیچ شرایطی تیم را تنها بگذارم. با درد برای تیم ملی بازی می‌کنم.

نگین هر روز به فیزیوتراپی می‌پردازد تا بتواند مصدومیت خود را کنترل کند. او بهبود آسیبش را به زمان دیگری موکول کرده. به پایان مأموریت در تایلند و سپس، بازگشت به خانه.

شیرتری در مورد رقابت در تایلند می‌گوید: می‌خواستیم در بین ۸ تیم برتر قاره باشیم اما هند همه معادلات ما را بر هم زد. در بازی با هند، آن‌ها به طور کامل ما را آنالیز کرده بودند و فراتر از حد تصور ظاهر شدند ضمن این که در حمله، خوب نبودیم.

با این وجود، کار برای نگین شیرتری و دوستانش ادامه دارد. آن‌ها در دور دوم مسابقات برای رتبه‌ای آبرومندانه می‌جنگند. نگین می‌گوید: امیدوارم در این دور نتیجه بگیریم. این یک شروع دوباره برای من و تیم ملی است. ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم.

ایران توانست در آغاز دور دوم مسابقات از سد فیلیپین عبور کند و نگین شیرتری در دقایقی که در میدان حضور داشت، بازیکنی موثر به خصوص در کار دفاعی نشان داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.