7
گفت و گو با سرمربی تیم ملی والیبال

رشیدی: ثابت می‌کنیم بازی با هند، یک اتفاق بود

  • کد خبر : 93396
  • 13 شهریور 1402 - 23:26
رشیدی: ثابت می‌کنیم بازی با هند، یک اتفاق بود
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: با انجام یک بازی خوب و حرفه‌ای می‌خواهیم ثابت کنیم نتیجه دیدار با هند یک اتفاق بود.

به گزارش افراورزش، فاطمه رشیدی پس از پیروزی برابر هنگ‌کنگ در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا اظهار داشت: ست اول را بسیار خوب شروع کردیم و توانستیم نتیجه مسابقه را به نفع خود رقم بزنیم. در ست‌های دوم و سوم بازیکنان حریف بسیار خوب سرویس زدند و تمرکز شاگردانم به طور کامل از بین رفت، تلاش کردیم تا تمرکز از دست رفته آن‌ها دوباره بازگردد و بتوانند مقابل حریف امتیازآوری کنند اما موفق نبودیم.

وی گفت: خداراشکر می‌کنم که بازیکنان ذخیره توانستند در دقایق حساس بازی به جای نیروهای اصلی در ترکیب قرار بگیرند و امتیازآوری کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران در ادامه افزود: خاصیت استفاده از بازیکنان جوان همین است که نمی‌توان پیش بینی کرد چگونه کار می‌کنند اما زمانی که وارد زمین می‌شوند بسیار با جسارت تاکتیک‌ها را اجرا می‌کنند. در ست چهارم با سرویس‌های خوبی که اسما سعیدی زد حریف از ما ۹ بر صفر عقب افتاد و توانستیم آن ست را با اختلاف امتیاز بسیار زیاد ۲۵ بر ۵ پیروز شویم.

وی یادآور شد: ست پنجم بازیکنان حریف به دنبال جبران بودند اما تیم ایران توانست با توپگیری‌ و دفاع‌های خوب موفق‌تر از حریف عمل کند.

وی در مورد مسابقه بعدی تیم ایران گفت: هنوز مشخص نیست فردا برابر چه تیمی بازی داریم و قرار است اعضای کمیته فنی امشب با بررسی جدول و نتایج مسابقات حریف ما را مشخص و اعلام کنند. پیش بینی می‌کنم فردا با تیم مغولستان که از قدرت خوبی برخوردار است بازی داشته باشیم، امیدوارم در این دیدار هم موفق عمل کنیم.

رشیدی خاطرنشان کرد: باید با برد در روزهای آینده نشان دهیم که نتیجه بازی با هند برای ما یک اتفاق بدی بود که هنوز فراموش نکرده‌ایم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93396
  • نویسنده : مبینا میرزایی
  • ارسال توسط :
  • منبع : فدراسیون والیبال

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.