9
پای صحبت لژیونر هاکی روی یخ ایران

عسل حیدری؛ از اسکیت تا حضور در سوئد

  • کد خبر : 93526
  • 20 شهریور 1402 - 16:12
عسل حیدری؛ از اسکیت تا حضور در سوئد
درخشش عسل حیدری در مسابقات بین المللی باعث شد تا او بتواند به عنوان اولین لژیونر هاکی روی یخ ایران لقب بگیرد.

به گزارش افرا ورزش، خیلی‌ها نام عسل حیدری را با درخشش در مسابقات هاکی روی یخ زنان آسیا به خاطر بیاورند. اما حالا نام او در تاریخ هاکی روی یخ ایران به عنوان اولین لژیونر این رشته و بازیکن هاماربی سوئد ثبت شد. اما حالا نام او در تاریخ هاکی روی یخ ایران به عنوان اولین لژیونر تاریخ این رشته و بازیکن هاماربی سوئد ثبت شد.

از اسکیت تا درخشش در هاکی روی یخ ایران

عسل حیدری، بازیکنی که سال‌ها بهترین گلزن لیگ اینلاین هاکی بود و پس از آن در زمین یخی هم درخشید تا حضورش در سوئد اتفاقی تاریخی برای هاکی روی یخ ایران قلمداد می‌شود.

هاماربی، تیم جدید عسل حیدری است و او از چند روز دیگر در اولین بازی خود با لباس این تیم برابر حریفان خواهد ایستاد. ماجرای بازیکنی درخشان که این روزها به سبب لژیونر شدن نقل محافل ورزشی ایران است. به همین دلیل مصاحبه‌ای با او انجام دادیم که در ادامه مطالعه می‌کنید.

روزی که ورزش را با اسکیت شروع کردید، فکر می‌کردید به این جایگاه در هاکی روی یخ ایران برسید؟

قطعا نه. خیلی برایم خیلی دوراز ذهن بود. وقتی که ورزش را با اسکیت آغاز کردم،هدف اصلی من لذت بردن از بازی بود. اما در طول سال‌ها با تمرین مداوم و رقابت و افزایش تجربه توانستم اکنون جایگاهی در لیگ سوئد داشته باشم و از این بابت خیلی خوشحالم.

چند روز دیگر با لباس تیم هاماربی به زمین پا خواهید گذاشت. اولین لژیونر بودن چه حسی دارد؟

برای من افتخار بزرگی است که اولین لژیونر تاریخ هاکی روی یخ ایران باشم. حالا حسی ویژه‌ و فرصت منحصر به فردی دارم که به من این اجازه را می‌دهد که در سطح بین‌المللی بازی کنم و توانایی‌هایم را به نمایش بگذارم.

امیدوارم که با تلاش و تمرین مداوم بتوانم به موفقیت‌های بیشتری در این ورزش دست پیدا کنم . پیشرفت در ورزش نیاز به تعهد، تمرینات روزانه و رشد تدریجی دارد و طوری نیست که بگویم این اتفاق یکباره افتاده.

حضور من در سوئد نتیجه سال‌ها تلاش است و آن مداومت باعث شد امروز این امکان را به دست بیاورم که در یک لیگ معتبر بازی کنم. هر روز باید برای موفقیت بیشتر تلاش کرد.

شما قبلا هم سابقه حضور در لیگ سوئد را داشتید.

بله. من رده جوانان یک دوره کوتاه در لیگ سوئد فعالیت می‌کردم.

پیشنهاد هاماربی به شما چطور مطرح شد؟

من برای خرید لوازم هاکی رفته بودم و در فروشگاه با خانمی مواجه شدم که هاکی بازی می‌کرد و عضو تیم ملی بود. ما شروع به صحبت درباره هاکی روی یخ کردیم و بعد ایشان به من پیشنهاد داد که برای تست به تیم هاماربی بروم.

همان شب به مربی هاماربی ایمیل زدم و قرار شد یک جلسه باهم بگذاریم و صحبت کنیم. روز جلسه تمام فیلم‌ها و رزومه‌ام را نشان دادم و بعد یک تاریخ را برای گرفتن تست از من مشخص کردند.

این تست چندین بار تکرار شد تا درنهایت به تیم هاماربی ملحق شدم.

درباره تیم ملی و مسابقات بین المللی لهستان هم توضیح دهید. گویا یک روز بعد از بازی تیمتان باید به اردوی لهستان بروید.

بله کاملا درست است. مسابقات جام جهانی در لهستان برگزار می‌شود. این دومین حضور رسمی دختران ایرانی در مسابقات رسمی فدراسیون جهانی است که از 6 تا 12 نوامبردر لهستان برگزار خواهد شد و با تمام توان در این مسابقات حضور خواهیم داشت

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.