5
بازی‌های آسیایی هانگژو

فاطمه سعادتی صاحب نشان برنز کاراته شد

  • کد خبر : 94371
  • 15 مهر 1402 - 7:02
فاطمه سعادتی صاحب نشان برنز کاراته شد
 فاطمه سعادتی دختر کاراته کای دسته منهای ۵۵ کیلو در بازی‌های آسیایی هانگژو با غلبه بر نماینده اندونزی به مدال برنز دست پیدا کرد.

به گزارش افرا ورزش، بازی‌های آسیایی هانگژو امروز شنبه پانزدهم مهرماه ادامه یافت و فاطمه سعادتی در کاراته وزن منهای ۵۵ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

نماینده وزن منهای ۵۵ کیلوگرم کاراته زنان در مبارزه نخست خود طی یک بازی برتر و مقتدرانه، ۶ بر صفر سوک وونگ از ماکائو را شکست داد.

سعادتی در دور دوم به مصاف سوی پینگ کو از چین تایپه رفت و در این بازی دشوار اسیر عملکرد برتر حریفش شد و ۴ بر صفر برابر او تن به شکست داد.

دختر لرستانی کاراته ایران سپس فرصت حضور در جدول شانس مجدد را به دست آورد که با برتری ۷ بر صفر برابر تی مای تام هوانگ از ویتنام به دیدار رده بندی راه پیدا کرد.

بدین ترتیب فاطمه سعادتی برای کسب مدال برنز به مصاف سانیستیارانی از اندونزی رفت و با پیروزی دو بر صفر بر این کاراته کا، به برنز رسید و نخستین مدال تیم کاراته زنان را در بازی‌های آسیایی هانگژو به دست آورد.

فرخناز ارباب و پگاه زنگنه، مربیان تیم ملی کاراته امیدوارند سارا بهمنیار در روز پایانی این مسابقات بتواند مدال دیگری برای کاراته زنان به دست بیاورد.

شیان ذکر است دیگر مدال برنز وزن منهای 55 کیلو به جیامی دینگ از چین رسید که سو هیون هوانگ کره ای را شکست داد. همچنین در فینال، سوینچ راخیمووآ از ازبکستان 9 بر یک برابر سوی پینگ کو از چین تایپه پیروز و طلایی شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.