3
تعویق پشت تعویق

آخرین وضعیت برگزاری لیگ فوتسال زنان

  • کد خبر : 94434
  • 17 مهر 1402 - 11:43
آخرین وضعیت برگزاری لیگ فوتسال زنان
سوپرلیگ فوتسال زنان در حالی به‌طور مداوم به تعویق می‌افتد که وضعیت مبهم حامیان مالی باشگاه‌ها، مهم‌ترین علت تضعیف این رقابت‌ها است.

به گزارش افرا ورزش، فصل جدید سوپرلیگ فوتسال زنان به دلیل به حدنصاب نرسیدن تیم‌هایی که به‌طور رسمی اعلام آمادگی کرده و مدارک خود را تکمیل کرده‌اند هنوز آغاز نشده است.

اکنون خبر می‌رسد این مسابقات قرار است بار دیگر در روز ۲۳ مهرماه قرعه‌کشی شود. تغییر تیم‌های حاضر در لیگ و انصراف برخی، سبب شده تا قرعه‌کشی دوباره، اجتناب‌ناپذیر باشد.

از سوی دیگر برخی تیم‌ها نظیر سایپا و پالایش نفت آبادان مدت‌ها است که خود را در شرایط مسابقه نگاه داشته‌اند و از این تعویق‌ها عصبانی هستند.

در همین حال، وضعیت تیم‌های پیکان و نصر امید البرز، دو تیم قدرتمند دو فصل اخیر سوپرلیگ فوتسال، همچنان نامشخص است اما کفه ترازو به انصراف آن‌ها از لیگ سنگین‌تر است مگر این که در روزهای باقی‌مانده اتفاق خاصی رخ دهد.

علت اصلی در این وضعیت نامنظم لیگ فوتسال زنان را می‌توان به موضوع اسپانسرها و حامیان مالی لیگ مرتبط دانست زیرا فوتسال زنان دست پری برای جذب حامی مالی در لیگ پرهزینه و گران خود ندارد.

از سوی دیگر، نگاه نامهربانانه کنفدراسیون فوتبال آسیا به فوتسال زنان، بر وجهه این رشته در ایران هم که کشوری فوتسالی است، اثر گذاشته و خبری از موج پرشور رقابت و موفقیت نیست.

این امید می‌رود که با شروع فصل تازه، غبار ناامیدی از چهره فوتسال زدوده شود و انرژی و هیجان به لیگ بازگردد گرچه با شرایط جدید تیم‌ها، احتمالاً تصویری متفاوت از لیگ خواهیم دید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.