7
قابل توجه تیم‌های لیگ برتری ورزش زنان

اطلاعیه ویژه باشگاه‌های علاقه‌مند به پوشش خبری

  • کد خبر : 94464
  • 19 مهر 1402 - 12:58
اطلاعیه ویژه باشگاه‌های علاقه‌مند به پوشش خبری
باشگاه‌های علاقه‌مند به پوشش خبری و تولید محتوا در لیگ‌ها یا مسابقات قهرمانی ورزش زنان، فرصت همکاری و تعامل با افرا ورزش را خواهند داشت.

به‌منظور پوشش خبری و تولید محتوای فاخر برای آن دسته از باشگاه‌ها یا سازمان‌هایی که در لیگ‌ها با مسابقات قهرمانی ورزش زنان کشور حضور دارند، راهکارهایی از سوی گروه افرا در نظر گرفته شده است.

پایگاه خبری افرا ورزش به‌عنوان تنها سکوی اختصاصی تولید محتوا برای ورزش زنان کشور، آماده است تا در بستری تعاملی به تولید محتوا برای باشگاه‌های حاضر در لیگ‌ها بپردازد.

این خدمت شامل تولید و پوشش خبرها، محتوای متنی، تصویری (عکس و ویدئو)، تولیدات گرافیکی و پشتیبانی و مشاوره رسانه‌ای برای ارائه چهره‌ای شاخص در فضای ورزش کشور است.

علاقه‌مندان برای این منظور از طریق لینک ذیل که متعلق به شرکت افرا نوآور است خدمات مورد نظر را بررسی کرده و از طریق بخش ارتباطی در همان صفحه و یا صفحه اینستاگرام افرا نوآور به شناسه afra.noavar اقدام نمایند.

لینک خدمات و ارتباط

نکته : محدودیتی از نظر رشته یا نوع مسابقات وجود ندارد اما باشگاه‌ باید در سطح لیگ برتر یا دسته اول باشد. همچنین باشگاه‌های حوزه ورزش همگانی نیز می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94464

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.