4
بالاتر از گل گهر و دانشگاه آزاد

چادرملو قهرمان دوومیدانی زنان شد

  • کد خبر : 94525
  • 22 مهر 1402 - 9:37
چادرملو قهرمان دوومیدانی زنان شد
تیم دوومیدانی چادرملو در خاتمه مرحله سوم و پایانی بالاتر از گل گهر و دانشگاه آزاد قهرمان دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور شد .

به گزارش افرا ورزش،  سومین و آخرین مرحله از بیست و هفتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور با قهرمانی تیم چادرملو اردکان پایان یافت.

این مسابقات شامگاه جمعه 21 مهر در مجموعه آفتاب انقلاب تهران به انتها رسید و چادر ملو اردکان جمعا با ۷۷۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، آکادمی گل‌گهر سیرجان با ۷۵۰ امتیاز نایب قهرمان شد و دانشگاه آزاد با ۷۴۴ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

تیم‌های تکنیک برتر بابلسر و مقاومت همدان مشترکا با ۱۴۵ امتیاز در جایگاه چهارم ایستادند و تیم آکادمی تهران با ۳۳ امتیاز پنجم شد.

رکوردهای جدید در مرحله سوم

🔴پریچهر شاهی با زمان ۴:۳۴.۲۷ دقیقه رکورد باشگاهی ۱۵۰۰ متر را که با زمان ۴:۳۴.۷۳ در دست مربی‌اش لیلا ابراهیمی بود بهبود بخشید و قهرمان شد. او پس از این رکوردشکنی گریست.

🔴ژاله کاردان از چادر ملو اردکان رکورد ملی و باشگاهی ماده پرتاب دیسک را شکست و قهرمان شد.حد نصاب قبلی ملی این ماده ۵۱.۴۹متر (۱۳۹۸/۱/۲۸) در اختیار خود ژاله کاردان بود.

همچنین رکورد پیشین باشگاهی این ماده با مسافت ۵۰.۹۰ (۱۴۰۲/۵/۲۶) در اختیار مهلا محروقی بود.

🔴مانا حسینی با ثبت نتیجه ۵۰.۳۲ متر رکورد باشگاهی پرتاب نیزه را که پیش از این با حدنصاب ۴۹.۵۷ متر متعلق به خودش بود بهبود بخشید.

رکورد ملی پرتاب نیزه کماکان در اختیار سحر ضیایی است که 5 سال قبل، رکورد 51 متر و 55 سانتی متری را ثبت کرده و حسینی برای رسیدن به رکورد او باید تلاش کند و به نظر می رسد دیر یا زود این اتفاق را رقم خواهد زد.

🔴سمیرا خداترس از تیم گل‌گهرسیرجان با ثبت زمان ۱۰.۴۰:۰۰ دقیقه رکورد ملی و باشگاهی دو ۳۰۰۰ متر با مانع را که پیش‌تر متعلق به خودش بود بهبود بخشید و قهرمان شد.

🔴پریسا عرب با ثبت زمان ۳۴:۱۹.۱۲ دقیقه موفق شد رکورد ملی و باشگاهی دو ۱۰ هزار متر را که با زمان ۳۴:۵۰.۰۸ دقیقه متعلق به خودش بوده ارتقا دهد.

🔴فاطمه محیطی زاده از چادرملو اردکان با کسب ۵۲۵۹ امتیاز ضمن شکستن رکورد باشگاهی موفق شد بعنوان نخست دست پیدا کند. رکورد پیشین این ماده با ۵۰۹۵ امتیاز متعلق به خودش بود.

🔴تیم دانشگاه آزاد متشکل از نازنین عیدیان، ملینا اسماعیلی، نگین آذری عدالت و ساجده فانی با ثبت زمان ۳:۴۶.۷۷ دقیقه رکورد ملی و باشگاهی ۴ در ۴۰۰ متر امدادی را شکست و قهرمان شد.رکورد پیشین این ماده با زمان ۳:۵۰.۰۸ متعلق به همین تیم بود.

سایر نتایج و قهرمانان روز پایانی

 در ماده ۱۰ کیلومتر پیاده‌روی، زینب احدی از تیم چادرملو با زمان ۵۲ دقیقه و ۳۲ ثانیه و ۱۲ صدم ثانیه و بالاتر از فاطمه زهرا قلعه نویی و صبا فرمان پور اول شد.

در پرتاب چکش، قهرمانی به ملیکا نوروزی از گل گهر سیرجان رسید که چکش را ۵۱ متر و ۷۹ سانتی‌متر پرتاب کرد. مهدیه حکمت سرا و زهرا عرب رستمی با فاصله کمی از او، دوم و سوم شدند.

کژان رستمی دونده تیم گل گهر در ماده ۴۰۰ متر با مانع با زمان یک دقیقه و ۹۶ صدم ثانیه قهرمان شد و بالاتر از نازنین عیدیان و ثمین جعفرزاده قرار گرفت.

در ماده ۸۰۰ متر، تکتم دستاربندان از تیم گل گهر با زمان ۲ دقیقه و ۱۰ ثانیه و ۵۴ صدم ثانیه در رقابت با نگین آذری عدالت قهرمان شد. مقام سوم هم به سپیده صارمی از چادرملو اردکان رسید.

در ماده ۲۰۰ متر مقام قهرمانی به حمیده اسماعیل نژاد از چادرملو رسید تا او علاوه بر کسب مقام نخست صد متر، در دویست متر هم نفر اول مرحله سوم لیگ دوومیدانی زنان لقب گیرد.

 اسماعیل نژاد در این رقابت زمان ۲۴ ثانیه و ۸ صدم ثانیه را ثبت کرد و از ملینا اسماعیلی و مریم محبی پیشی گرفت.

محیا نعیمی پرنده تیم گل گهر سیرجان در ماده پرش ارتفاع در رقابت نزدیک با مهدیه زعیمی و فاطمه سرافراز به مقام اول دست پیدا کرد. او از مانع یک متر و ۶۵ سانتی‌متری عبور کرد.

در ماده پرش طول و در ادامه غیبت‌های مداوم ریحانه مبینی، الهه رحیمی فر از گل گهر سیرجان با رکورد ۶ متر و ۱۷ سانتی‌متر از سارینا ساعدی و کیمیا پورخلخالی پیشی گرفت و اول شد. رکورددار این ماده همچنان مبینی است.

در همین رابطه بخوانید

نتایج و رکوردهای روز اول مرحله سوم دوومیدانی زنان باشگاه‌ها

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.