5
برگزاری از جمعه ۵ آبان

پس از بلاتکلیفی‌های فراوان؛ آغاز فوتسال با دربی خوزستان

  • کد خبر : 94557
  • 25 مهر 1402 - 23:21
پس از بلاتکلیفی‌های فراوان؛ آغاز فوتسال با دربی خوزستان
قرعه‌کشی فصل جدید سوپرلیگ فوتسال زنان ایران انجام شد و تیم‌ها حریفان خود را در هفته اول مسابقات که جمعه ۵ آبان برگزار می‌شود، شناختند.

به گزارش افرا ورزش پس از تعویق و نامشخص بودن وضعیت بالاترین سطح فوتسال باشگاهی زنان، سوپرلیگ فوتسال دوباره قرعه‌کشی و تاریخ برگزاری مسابقات مشخص شد.

این رقابت که ابتدا قرار بود از ۳۱ شهریور ماه آغاز شود، بعد از اعلام عدم آمادگی و تغییرات در سازمان لیگ، و پس از آن انصراف دو تیم نصر فردیس و پیکان تهران به تعویق افتاد. در نهایت پس از کش و قوس‌های بسیار، قرار بر قرعه‌کشی مجدد شد.

این قرعه‌کشی سه‌شنبه ۲۵ مهرماه با حضور نمایندگان ۸ باشگاه‌ سوپرلیگی انجام و جمعه ۵ آبان نیز به عنوان روز افتتاحیه این دوره از مسابقات تعیین شد. مسابقاتی که پس از انصراف قهرمان و نایب‌قهرمانی فصل گذشته خود، به جای ۱۰ تیم، با ۸ تیم برگزار می‌شود.

در مهم‌ترین بازی هفته، ملی حفاری در دربی خوزستان میزبان پالایش نفت آبادان است. دو تیمی که پس از تقویت ترکیب خود، چهره‌های مدعی قهرمانی سوپرلیگ را تشکیل می‌دهند و یه دنبال شروع قدرتمندی در لیگ هستند.

بازی مهم دیگر هفته، تقابل سایپا تهران با مس رفسنجان است. سایپا که با هدایت معصومه رضازاده در رقابت‌های لیگ برتر دوم شد و توانست جواز صعود به سوپرلیگ را کسب کند، به مصاف مسی می‌رود که علی‌رغم مشکلات زیاد، همواره تیمی سرسخت نشان داده است.

برنامه هفته اول سوپرلیگ فوتسال

جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲

مهرعظام تهران – رایزکو صفادشت

ملی‌ حفاری اهواز – پالایش نفت آبادان

شاهین نطنز – نوا آمل

سایپا تهران – مس رفسنجان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.