7
مربیان تیم ملی کاراته اختلاف را تکذیب کردند

بیانیه مشترک ارباب و زنگنه : کنار هم ایستاده ایم

  • کد خبر : 94578
  • 26 مهر 1402 - 14:34
بیانیه مشترک ارباب و زنگنه : کنار هم ایستاده ایم
مربیان تیم ملی کاراته زنان طی بیانیه مشترکی وقوع هرگونه اختلاف فیمابین را تکذیب و اعلام کردند که در کنار هم و منافع تیم ملی ایستاده‌اند.

به گزارش افرا ورزش، فرخناز ارباب و پگاه زنگنه، سرمربی و مربی تیم ملی کاراته زنان ایران ظهر امروز در بیانیه‌ای که در اختیار افرا ورزش قرار دادند وقوع اختلاف با یکدیگر را قویاً تکذیب کردند.

در این بیانیه مشترک آمده است:

 

به منظور آگاه‌سازی و تنویر افکار عمومی به‌ویژه اهالی محترم و دلسوز کاراته ایران و پیرو مسائل مطرح‌شده پیشین از یکسو و تحلیل اشتباه برخی که بی‌تردید از سر ناآگاهی بوده است به اطلاع می‌رساند هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد.

بدون تردید در حال حاضر، منافع تیم ملی کاراته و کمک به جوانان آینده دار کشورمان در اولویت است و بر این اساس، انتظار می‌رود همدلی بین این خانواده بزرگ تقویت گردد تا سایه جهل بر خورشید واقعیت غلبه نکند و این، مسئولیتی وجدانی بر عهده تک تک ماست.

در پایان، اینجانبان، فرخناز ارباب و پگاه زنگنه ضمن تاکید دوباره بر رابطه مثبت و مؤثر و در جهت منافع کاراته ایران، در یک سنگر و موضع مشترک قرار داریم و هدف مشترک ما، موفقیت و افتخارآفرینی کاراته ایران در میادین بین‌المللی است.

فرخناز ارباب و پگاه زنگنه

کادر فنی تیم ملی کاراته زنان ایران

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام
    متاسفانه هر دو دروغ می گویند. اختلافات شخصی این دو نفر به تیم ملی بانوان بدترین آسیب ممکن را در بازی های آسیایی زد و مافیای این دو ، لاله خالق و ستاره قاسمی و محسن آشوری همه فدراسیون را به هم ریخته است. سید حسن طبلطبایی از مدتها قبر باید این تصمیم درست و بجا را می‌گرفت تا این مجموعه منحوس، پیشتر دست و پایش را جمع کند و دست از سر کاراته کشور بردارد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.