5
هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان

سایپا با پیروزی آغاز کرد | پیکان دوباره باخت

  • کد خبر : 94681
  • 12 آبان 1402 - 15:58
سایپا با پیروزی آغاز کرد | پیکان دوباره باخت
هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان با پیروزی سایپا، هوران یزد و سپاهان اصفهان همراه بود. ذوب آهن باخت و مهرسان در اصفهان کامبک خورد.

به گزارش پایگاه خبری افرا ورزش، در هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان، سه مسابقه برگزار شد و با نخستین پیروزی سایپا و تداوم شکست‌های ذوب آهن و پیکان همراه بود.

در نخستین دیدار این هفته تیم پیکان تهران به مصاف هوران یزد رفت. هوران هفته گذشته توانسته بود ذوب آهن را شکست دهد و با امید و انگیزه به این بازی قدم نهاد.

در این دیدار هوران موفق شد در ست پنجم حریفش را شکست دهد و دومین پیروزی باشکوه فصل را کسب کند و دومین باخت نیز در کارنامه پیکانی که امسال جوان و جویای نام است درج شد.

هوران یزد در سه ست اول، سوم و پنجم به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۹ بر ۱۷ پیکان را شکست داد اما ست دوم و چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ به پیکان واگذار کرد.

بدین ترتیب پس از ۱۰۰ دقیقه مسابقه حساس و نزدیک، تیم هوران با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم پیکان گذشت. قضاوت این بازی بر عهده فرحناز قویدل و هنگامه پورحسن بود.

 کامبک سپاهان برابر مهرسان تهران

دو بازی دیگر هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان به صورت همزمان از ساعت ۱۳ آغاز شدند. در مسابقه دوم، تیم فولاد مبارکه سپاهان به مصاف تیم مهرسان تهران رفت. دوست ابتدایی به نفع تیم مهرسان به پایان رسید.

مهرسان ابتدا ۲۵ بر ۲۳ در ست نخست برنده شد و با برتری ۲۵ بر ۲۰ در ست دوم، حریفش را غافلگیر کرد و در یک قدمی یک پیروزی بزرگ در اصفهان قرار گرفت.

در ادامه با کامبک سپاهان، جریان بازی تغییر کرد. سپاهان در ست‌های سوم و چهارم با نتایج مشابه ۲۵ بر ۲۰ به برتری رسید تا همه‌چیز به ست پنجم کشیده شود.

در این ست، سپاهان ۱۵ بر ۱۲ نتیجه را به سود خود پایان داد و بدین ترتیب تیم سپاهان در صدر جدول لیگ برتر باقی ماند.  قضاوت این دیدار بر عهده هدیه صابری و زهرا صالحی بود.

سایپا دومین شکست فصل را به ذوب آهن تحمیل کرد

در آخرین دیدار هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان، تیم ذوب آهن اصفهان با تیم سایپا تهران روبرو و در نهایت با نتیجه سه بر صفر مغلوب این تیم شد. معصومه اسماعیل زاده و ماندانا مطیعی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

در این دیدار در ست نخست دو تیم پا به پای هم پیش رفتند و در نهایت سایپا ۲۶ بر ۲۴ پیروز شد. در دوست بعدی، رقابت تا این حد نزدیک نبود و سایپا با نتایج مشابه ۲۵ بر ۱۶ در این دوست، پیروز شد.

این، دومین شکست پیاپی ذوب آهن تحت رهبری میترا شعبانیان است. ذوب آهن در نخستین دیدار خود ۲ بر ۳ مغلوب هوران یزد شده بود. این، بدترین شروع ذوب آهن در ادوار لیگ والیبال زنان است.

از سوی دیگر سایپا با هدایت نیلوفر حجتی در نخستین دیدار فصل خود برنده بود. این تیم در هفته نخست با قرعه استراحت مواجه شده بود.

در این هفته تیم مس رفسنجان استراحت بود و بازی نداشت .

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.