1
روز اول کاراته رده‌های پایه قهرمانی آسیا

غزل فتحی طلایی شد | چهار مدال برای دختران کاراته کا

  • کد خبر : 94727
  • 15 آبان 1402 - 19:57
غزل فتحی طلایی شد | چهار مدال برای دختران کاراته کا
روز اول مسابقات کاراته رده‌های پایه قهرمانی آسیا در قزاقستان با چهار مدال برای دختران کاراته کا همراه شد که یکی از این مدال ها، زرین بود.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات کاراته رده‌های پایه قهرمانی آسیا از امروز در آلماتی قزاقستان آغاز شد که در روز نخست و در بخش دختران، غزل فتحی در وزن ۴۷- کیلوگرم رده سنی نوجوانان طلا گرفت.

فتحی پس از استراحت در دور اول، در یک چهارم نهایی به مصاف زن یو زانگ از چین تایپه رفت و به راحتی او را 10 بر صفر شکست داد.

غزل در نیمه نهایی 4 بر 2 از سد دیورا پلاتوا از ازبکستان گذشت و سپس در فینال، با برتری 5 بر 3 مقابل میکی آیتو از ژاپن به نشان طلای نوجوانان قاره کهن رسید.

نشان نقره کاتا برای آیلین بهاری

آیلین بهاری در کاتای انفرادی نوجوانان دختران در گروه یک با نمایندگان هنگ کنگ، ماکائو، هندوستان و تایلند همگروه بود و راهی فینال شد.

آیلین در فینال برابر آزوسا تاکاتا از ژاپن با امتیاز ۳۹.۴ در برابر ۴۰.۵ تن به شکست داد و به نشان نقره نوجوانان آسیا بسنده کرد.

فرنگیس صالحی دیگر نماینده ایران در کاتای نوجوانان دختر بود که به مسابقه رده بندی رسید اما ۳۷.۶ بر ۳۸.۸۰ به جن پو چن از چین تایپه باخت و از مدال دور ماند.

جندقی و رضازاده به برنز رضایت دادند

همچنین ساغر جندقی در وزن ۶۱- کیلوگرم و زهرا رضازاده در ۵۴-  کیلوگرم نوجوانان به مدال برنز رسیدند.

جندقی در وزن ۶۱- کیلوگرم در دیدار رده بندی ناتچنکو از قرقیزستان را 4 بر صفر شکست داد. او در نیمه نهایی با شکست برابر نماینده قزاقستان به فینال نرسیده بود.

رضازاده نیز در وزن ۵۴- کیلوگرم در دیدار رده بندی به آسانی 8 بر صفر یانگ سو از چین تایپه را شکست داد. او در نیمه نهایی در عین شایستگی یک بر صفر مغلوب هان وانگ از هنگ کنگ شد.

در وزن ۶۱+ کیلوگرم رده نوجوانان ، حسنا صالحی زاده که به دیدار رده بندی راه یافته بود 2 بر 3 برابر عبدرخان از قزاقستان شکست خورد و به مدال نرسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.