3
مسابقات فوتبال زنان باشگاه‌های آسیا

دومین شکست خاتون بم در جدالی نزدیک

  • کد خبر : 94786
  • 18 آبان 1402 - 23:57
دومین شکست خاتون بم در جدالی نزدیک
خاتون بم در دومین دیدار خود در مسابقات فوتبال زنان باشگاه‌های آسیا، با نتیجه یک بر ۲ مقابل هیوندای کره جنوبی شکست خورد.

به گزارش افرا ورزش، دومین دیدار خاتون بم در مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا، پنجشنبه ۱۸ آبان ماه از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران، در ورزشگاه جار تاشکند برگزار شد.

نماینده ایران پس از شکست مقابل  اولین حریف خود، سیدنی استرالیا که قهرمان لیگ A این کشور است، به مصاف تیم هیوندای استیل رد آنجلز کره جنوبی رفت. تیمی که ۱۰ قهرمانی متوالی در ۱۰ سال گذشته در لیگ این کشور به دست آورده است.

نماینده لیگ ایران در این مسابقه به مصاف هیوندای کره جنوبی رفت و در حالی که چندین مهره کلیدی خود را به دلیل مصدوميت و بیماری در اختیار نداشت، با نتیجه نزدیک یک بر ۲ بازی را واگذار کرد.

نیمه نخست این دیدار علیرغم فرصت‌های گلزنی هر دو تیم، با تساوی بدون گل پایان یافت. در دقیقه ۵۹ نیمه دوم، نامگونگ مهاجم هیوندای کره جنوبی، تواست گل نخست این دیدار را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

شاگردان مرضیه جعفری خیلی زود و در دقیقه ۶۱، گل خورده را توسط مهره درخشان خود، نگین زندی جبران کردند. اما سپس دروازه زهرا خواجوی برای بار دوم باز شد و جانگ چانگ در دقیقه ۷۸ گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند.

خاتون بم با شکست در دومین بازی خود، شانس صعود به مرحله حذفی را از دست داد و باید در آخرین مسابقه خود روز یکشنبه به مصاف تیم نسف‌قارشی ازبکستان، میزبان مسابقات برود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.