5
فوتبال زنان باشگاه‌های آسیا

پایان کار خاتون بم با تساوی برابر نسف ازبکستان

  • کد خبر : 94820
  • 21 آبان 1402 - 19:27
پایان کار خاتون بم با تساوی برابر نسف ازبکستان
تیم فوتبال خاتون بم با یک تساوی برابر نسف ازبکستان و با سه بازی و یک امتیاز، به کار خود در فوتبال زنان باشگاه‌های آسیا پایان داد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات آزمایشی فوتبال زنان باشگاه‌های آسیا امروز در ازبکستان به پایان دور گروهی خود رسید و تیم خاتون بم برابر نسف قرشی ازبکستان به تساوی بسنده کرد.

نماینده فوتبال زنان ایران امروز در سومین و آخرین دیدار دور گروهی خود برابر نسف ازبکستان دو بر دو مساوی کرد تا با یک امتیاز از سه بازی به انتهای راه خود در این رویداد برسد.

این بازی برای هر دو تیم، تشریفاتی بود زیرا دو تیم در دو بازی پیشین خود برابر تیم‌های سیدنی اف سی استرالیا و هیوندای استیل رد آنجلز کره جنوبی تن به شکست داده بودند.

خاتون بم با این تساوی با تفاضل گل کمتر نسبت به نسف ازبکستان در انتهای جدول چهار تیمی قرار گرفت و تیم صدرنشین نیز در دیدار نهایی به مصاف تیم برتر گروه دیگر این مسابقات می‌رود.

زهرا خواجوی، عاطفه رمضانی، زهرا سربالی، شهناز جعفری زاده، فاطمه گرایلی، بهناز طاهرخانی، گلنوش خسروی ملیکا محمدی، نگین زندی، سمانه چهکندی و مونا حمودی ترکیب اولیه خاتون را در این بازی تشکیل دادند.

زهرا قنبری مهاجم کهنه کار تیم خاتون بم در پی آسیب دیدگی در مسابقه برابر نماینده کره جنوبی در این بازی غایب بود.

خاتون در نخستین دیدار خود سه بر صفر به سیدنی اف سی استرالیا باخت و سپس دو بر یک برابر هیوندای استیل کره جنوبی شکست خورد.

هدایت تیم خاتون بر عهده مرضیه جعفری است. نماینده ایران فصل گذشته قهرمان لیگ برتر زنان شده بود.

این دوره، آخرین دوره آزمایشی مسابقات زنان باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد از سال ۲۰۲۴ لیگ قهرمانان زنان آسیا را برگزار کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.