3
برای قهرمانی سوپرلیگ می‌جنگیم

مهسا کمالی: وفاداری به مس، وفاداری به خانواده‌‌ام بود

  • کد خبر : 95047
  • 07 آذر 1402 - 15:33
مهسا کمالی: وفاداری به مس، وفاداری به خانواده‌‌ام بود
مهسا کمالی بازیکن باتجربه فوتسال، در خصوص تمدید قرارداد خود با مس رفسنجان و شرایط این باشگاه در سوپرلیگ فوتسال زنان گفت.

به گزارش افرا ورزش در این فصل از سوپرلیگ فوتسال زنان، باشگاه مس رفسنجان عملکرد پر افت و خیزی را به نمایش گذاشته است؛ از باخت مقابل پالایش نفت آبادان و تساوی با نوای آمل، تا برد مقابل سایپا و حفاری.

در این میان نمی‌توان از تاثیر مهره باارزش تیم، مهسا کمالی در روند خوب مس چشم‌پوشی کرد. او که در سال‌های گذشته همواره عملکرد درخشانی برای تیم رفسنجانی داشته، امسال هم علی‌رغم مشکلات مالی مس، در این باشگاه ماندنی شد.

مهسا کمالی در همین خصوص به افرا ورزش گفت: مس رفسنجان خانه‌ی من است. با اینکه امسال وضعیت اقتصادی باشگاه خوب نبود و همچنین علی‌رغم پیشنهاداتی که از سایر تیم‌ها داشتم، تصمیم گرفتم بمانم و به تیم کمک کنم. این باشگاه خانواده من است و معتقدم کسی به خاطر پول، خانواده فقیر خود را رها نمی‌کند.

او ادامه داد: علاوه بر آن میخواستم دین خود را به عاطفه رضایی سرمربی تیم ادا کنم. برای من عشق به تیم و مربی می‌تواند بر پیشنهادات مالی خوب غلبه کند و از این بابت احساس خوشبختی میکنم.

این مهره موثر مس در مورد روند امتیازگیری مس گفت: فصل را خیلی خوب شروع کردیم و در ۲ بازی اول توانستیم مقابل ۲ تیم قدرتمند، پیروزی کسب کنیم. در بازی مقابل پالایش کمی لغزیدیم و نتوانستیم ۳ امتیاز را بگيريم.

کمالی در خصوص باخت مقابل پالایش و تساوی با نوای آمل گفت: تمرکزمان در آن ۲ هفته پایین آمده بود، مصدوميت من هم شوکی به تیم وارد کرد و این نتایج رقم خورد. اما پس از آن توانستیم از بحران خارج شویم. هدف ما هم قهرمانی است و می‌خواهیم حداکثر توانایی‌مان را به نمایش بگذاریم.

مس در هفته پنجم توانست صدرنشین جدول، حفاری را در اهواز شکست دهد. کمالی در این خصوص گفت: می‌دانستیم که برای باقی ماندن در کورس قهرمانی باید مقابل حفاری پیروز شویم. کار بسیار سختی داشتیم اما با همدلی توانستیم از عهده آن برآییم و با جبران نتایج گذشته، به رقابت برگردیم.

او در خصوص رقابت قهرمانی این فصل سوپرلیگ گفت: لیگ سختی در پیش داریم و با تقویت تیم‌ها نسبت به فصول اخیر، رقابت جذاب‌تر هم شده و هر ۸ تیم باکیفیت هستند. سطح قضاوت و داوری هم باید پیشرفت کند و در حد و اندازه این رقابت‌ها باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.