0
هفته ششم سوپرلیگ فوتسال

پالایش برنده جنگ ستارگان شد | سقوط آزاد حفاری

  • کد خبر : 95049
  • 09 آذر 1402 - 14:41
پالایش برنده جنگ ستارگان شد | سقوط آزاد حفاری
در ششمین هفته از سوپرلیگ، پالایش در بازی بزرگ هفته مقابل سایپا پیروز شد و شاهین و مس رفسنجان و مهرعظام هم مقابل حریفان خود به برد دست یافتند.

به گزارش افرا ورزش ششمین هفته سوپرلیگ فوتسال زنان پنج‌شنبه ۹ آذر ماه ۱۴۰۲، با برگزاری چهار مسابقه به انجام رسید. پالایش نفت آبادان با پیروزی مهم مقابل سایپا، جایگاه خود در رتبه نخست جدول را تدوام بخشید.

رایزکو صفادشت ۱-۴ مس رفسنجان

مس که پس از برد حساس هفته گذشته مقابل حفاری، به فرم خوب خود بازگشته بود، توانست به پیروزی پرگلی مقابل میزبان دست پیدا کند. هما آقایی، زهرا کیانی و زهرا قلی‌زاده گلزنان مس رفسنجان در این بازی بودند.

سایپا تهران ۱-۲ پالایش نفت آبادان

در مهم‌ترین بازی هفته صدرنشین لیگ، پالایش نفت آبادان، میهمان سایپا تهران رده سومی بود. جایی که میزبان می‌توانست با پیروزی به رتبه نخست صعود کند اما در جدالی نزدیک، ۳ امتیاز را از دست داد.

نیمه اول این بازی حساس با گلزنی مهره باتجربه لیگ، فهیمه زارعی، صفر بر یک به نفع پالایش نفت آبادان پایان یافت؛ جایی که اخراج نارمیلا فتحی سایپا تهران را تحت فشار قرار داد.

در نیمه دوم نیز پالایش توسط محدثه محمدی به برتری رسید تا میزبان شرایط سختی برای بازگشت به بازی داشته باشد. در نهایت نیز گل نسیمه غلامی توانست یکی از گل‌ها‌ی خورده سایپا را جبران کند. بدین ترتیب آبادان پیروز این بازی دشوار شد و جایگاه خود در صدر جدول را محکم‌تر کرد.

شاهین نطنز ۴-۱ ملی حفاری اهواز

در دیگر بازی مهم هفته ششم، شاهین به مصاف حفاری اهواز رفت. نماینده نطنز که با فعالیت خوب خود در نقل و انتقالات لیگ، تیم پرمهره‌ای به شمار می‌رود، توانست با ۴ گل میهمان خود را در هم بکوبد.

سحر زمانی، فاطمه اعتدادی و شهین افلاکی (۲بار) برای شاهین نطنز گلزنی کردند تا حفاری بعد از تساوی با سایپا و شکست مقابل مس، برای سومین  هفته متوالی بردی به دست نیاورد و روند نزولی داشته باشد.

مهرعظام تهران ۶-۰ نوا آمل

در این دیدار ۶ امتیازی، تیم‌های رده هشتم و هفتم در قعر جدول به مصاف هم رفتند؛ جایی که پیروزی می‌توانست برای هریک از ۲ تیم سرنوشت‌ساز باشد. این جدال یک طرفه، با جشنواره گل میزبان پایان یافت.

هتریک ساجده نریمانی و گل‌های هلیا معظمی، زهرا محمدزاده و نگار یعقوبی توانست ۳ امتیاز شیرین را برای نماینده تهران به ارمغان آورد و این تیم را به رده هفتم رساند تا نوای آمل با یک امتیاز در قعر جدول قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.