4
هفته هفتم سوپرلیگ فوتسال

پالایش نفت قهرمان نیم‌فصل شد | حفاری همچنان در بحران

  • کد خبر : 95088
  • 16 آذر 1402 - 19:38
پالایش نفت قهرمان نیم‌فصل شد | حفاری همچنان در بحران
هفته هفتم و آخرین هفتم نیم‌فصل سوپرلیگ فوتسال زنان با انجام ۴ دیدار برگزار و پالایش نفت آبادان قهرمان نیم‌فصل بالاترین سطح فوتسال باشگاهی شد.

به گزارش افرا ورزش در هفتمین هفته از سوپرلیگ فوتسال زنان تیم‌های پالایش نفت آبادان، مس رفسنجان، حفاری اهواز و نوا آمل میزبان حریفان خود بودند و برای جایگاه‌شان در پایان نیم‌فصل جنگیدند.

نیم‌فصل اول، با رقم خوردن یکی از پرگل‌ترین هفته‌های سوپرلیگ به انجام رسید. جایی که به دلیل فاصله اندک بین سطح کیفی تیم‌ها، کوچکترین لغزش می‌تواند به قیمت از دست دادن رتبه تیم‌ها در جدول تمام شود.

نوا آمل ۰-۳ سایپا تهران

میزبان این بازی که با یک امتیاز در قعر جدول قرار داشت، به مصاف تیم مدعی سایپا رفت و با ۳ گل مغلوب شاگردان معصومه رضازاده شد. بدین ترتیب سایپا پس از شکست هفته گذشته مقابل پالایش، ۱۳ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار گرفت.

پالایش نفت آبادان ۲-۰ شاهین نطنز

در این دیدار حساس، صدرنشین جدول که عملکرد درخشانی در هفته‌های گذشته به نمایش گذاشته بود، به مصاف تیم جنگنده شاهین نطنز رفت و با گلزنی محدثه محمدی و الهام عنافچه پیروز شد.

۳ امتیاز این بازی برای نماینده آبادان به شدت مهم بود و قهرمانی نیم‌فصل را برای شاگردان پریسا امامی‌زاده به ارمغان آورد. شاهین نطنز نیز با این شکست خارج از خانه، با ۱۲ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفت.

مس رفسنجان ۴-۳ مهرعظام تهران

نماینده رفسنجان که در فرم درخشانی قرار دارد، توانست در یک بازی پرگل و جذاب، مهرعظام را شکست دهد، رقابت خود در کورس قهرمانی را تداوم بخشد و به رتبه دوم جدول سوپرلیگ صعود کند.

زهرا قلی‌زاده که هفته گذشته نیز برای مس گلزنی کرده بود، با هتریک خود مقابل تیم تهرانی، موثرترین بازیکن تیمش بود. دیگر گل مس را زهرا کیانی وارد دروازه میهمان کرد.

حفاری اهواز ۳-۴ رایزکو صفادشت

شاگردان فاطمه شریف، برای چهارمین بازی متوالی نتوانستند بر حریف خود پیروز شوند. حفاری که در دوره بحرانی قرار دارد، با این شکست خانگی، تا رتبه ۵ جدول هشت تیمی پایین آمد. رایزکو نیز با کسب این ۳ امتیاز شیرین در جایگاه ششم جدول قرار گرفت.

جدول سوپرلیگ فوتسال – پایان نیم‌فصل

۱- پالایش نفت آبادان – ۱۸ امتیاز

۲- مس رفسنجان – ۱۶ امتیاز

۳- سایپا تهران – ۱۳ امتیاز

۴- شاهین نطنز – ۱۲ امتیاز

۵- حفاری اهواز – ۱۰ امتیاز

۶- رایزکو صفادشت – ۹ امتیاز

۷- مهرعظام تهران – ۳ امتیاز

۸- نوا آمل – ۱ امتیاز

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.