3
مصدومیت شوکه کننده در مسابقات جهانی هندبال

آسیب جدی رجبی و وطن پرست در دانمارک

  • کد خبر : 95170
  • 18 آذر 1402 - 20:06
آسیب جدی رجبی و وطن پرست در دانمارک
ساناز رجبی و مینا وطن پرست دو بازیکن باارزش و باتجربه تیم ملی هندبال زنان ایران با مصدومیتی جدی ادامه مسابقات جهانی را از دست دادند.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات هندبال زنان قهرمانی جهان در دانمارک در حال برگزاری است اما خبر بد برای تیم ایران در این رویداد، از دست دادن مینا وطن پرست و ساناز رجبی بود.

فدراسیون هندبال ایران گزارش داد مینا وطن پرست کاپیتان تیم ملی به همراه ساناز رجبی دیگر بازیکن مجرب و ارزنده ایران در دیدار با شیلی دچار آسیب جدی شده‌اند.

در گزارش فدراسیون هندبال ایران آمده است:

 مینا وطن پرست به دلیل آسیب در فیبر عضله همسترینگ و ساناز رجبی به دلیل پارگی رباط امکان بازی در دو مسابقه آینده تیم ملی را نخواهند داشت و به این ترتیب تا پایان مسابقات در ترکیب تیم ملی هندبال ایران حضور ندارند.

این آسیب‌دیدگی سبب شد این دو بازیکن در بازی روز شنبه ۱۸ آذر برابر کنگو غایب باشند و دو بازی باقی‌مانده ایران در این مسابقات را نیز از دست بدهند.

کار برای این دو مهره بااخلاق تیم ملی هندبال به همین‌جا ختم نمی‌شود. احتمالاً جراحی و مراقبت‌های پزشکی بلندمدت در انتظار آنها است و بدین ترتیب وطن پرست و رجبی برای ماه‌ها باید دور از میدان باشند.

این بدان معنا است که هر دو بازیکن، ادامه لیگ برتر هندبال زنان را هم از دست داده‌اند. وطن پرست بازیکن تیم سنگ آهن بافق و رجبی بازیکن تیم فولاد هرمزگان است.

مسابقات هندبال زنان قهرمانی جهان در دانمارک در حال برگزاری است و ایران هر پنج مسابقه خود را تاکنون باخته و دو بازی دیگر برابر قزاقستان و پاراگوئه یا گرینلند در پیش دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.