12

هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان/ شکست پویندگان باحضور نسیم غلامی؛ سومین شکست پیاپی مس در روز حاشیه‌ها

  • کد خبر : 9526
  • 02 شهریور 1397 - 15:00
هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان/ شکست پویندگان باحضور نسیم غلامی؛ سومین شکست پیاپی مس در روز حاشیه‌ها

در هفته سوم لیگ برتر 4 دیدار برگزار شد که در مهم ترین دیدار های این هفته سپیدرود تهران به مصاف مس رفسنجان رفت و همچنین نمایندگان شیراز یک برد ویک پیروزی را در خانه کسب کردند و سه تیم مس رفسنجان، هیات فوتبال خراسان رضوی و استقلال ساری بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس” در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان تنها چهار بازی برگزار شد، در این هفته  که باحواشی زیادی همراه بود تیم بحران زده استقلال ساری باید به مصاف تیم قدرتمند ملی حفاری اهواز می‌رفت که به خاطر مشکلات مالی نماینده ساری این دیدار لغو شد؛ همچنین تیم پالایش نفت آبادان باقرعه استراحت روبرو بود و به میدان نرفت؛ تیم سپیدرود تهران نیز که تا ساعتی قبل از شروع مسابقه حضورشان با ابهام مواجه شده بود برگزار شد؛ به این ترتیب پرونده این هفته لیگ برتر با پیروزی مدعیان به پایان رسید.

پارس‌آرای شیراز 4 دریژنو فرخ شهر 2؛ پارس‌آرا همچنان شکست ناپذیر

قهرمان لیگ دسته یک کشور که در دو هفته گذشته پیروز میدان شده بود امروز نیز در سومین دیدار خود به مصاف تیم جوان و با انگیزه دریژنو فرخ شهر رفت و با دو گل مریم نوری و  تک گل بهاره رستم‌پور و پرستو کهن دومین شکست دریژنو را رقم زد.

در این مسابقه هردو نیمه شرایط برابری داشت در نیمه نخست شاگردان برزگر دو گل به ثمر رساندن و یک گل دریافت کردند درنیمه دوم نیز این نتیجه تکرار شد؛ الهام کریمی نسب و یاسمین پاکجو نیز گلزنان دریژنو بودند.

در این سه هفته پارس آرا نشان داده قهرمان دوره گذشته لیگ یک حریف دست و پا بسته‌ای برای رقبای لیگ برتری  نیست و برای حضور در لیگ برتر فوتسال 97 هدف گذاری کرده است اما دریژنو که بعد از هربازی کادر فنی حریفان خود را شگفت زده کرده نیاز به تجربه بیشتری دارد و به طور حتم با انگیزه و توانی که جوانان این تیم از خود در میدان به نمایش گذاشتند آینده روشنی در انتظار این تیم خواهد بود و شاید دریژنو همان پدیده ای است که باید رقم بخورد.

سپیدرود تهران 5 مس رفسنجان 0؛ سپید رود تیمی که قصد توقف ندارد

بازی مدعی تهرانی که بنا به مشکلات مالی این تیم قرار بود برگزار نشود با حواشی زیادی برگزار و تیم سپید رود تهران با گلزنی سوسن رضاپور، مرضیه توفیقی نسب، نسترن مقیمی، ساراشیربیگی و فاطمه خلج پیروز دیدار خانگی شد.

این مسابقه قرار بود در سالن غدیر برگزار شود که به‌خاطر عدم پرداخت مطالبات به سالن دیگری انتقال یافت این تنها گوشه ای از اتفاقات تیم گران قیمت سپید رود تهران در این دیدار بود.

باوجود شرایط مالی ومشکلات به وجود آمده باید دید این تیم در آینده نیز باهمین روند فصل را ادامه می‌دهد یا به سرنوشت دیگر تیم های جامانده از لیگ پرحاشیه 97 دچار می‌شود.

مس رفسنجان نیز بازنده این دیدار روند ناکامی های خود را در پیش گرفته و همانند دو بازی قبل نتیجه را واگذار کرد و بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار گرفت.

دختران کویر کرمان7 هیات فوتبال خراسان رضوی 2؛ ادامه ناکامی‌های تیم بحران زده خراسان رضوی

دختران کویر مس کرمان در دومین بازی خود در لیگ برتر فوتسال با اختلاف 5 گل مهمان مشهدی خود را درهم کوبیدند و با 6 امتیاز بعداز پارس‌آرای شیراز در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

نماینده کرمان برخلاف هم استانی خود که تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده تاکنون شکستی را تجربه نکرده است و امتیاز کامل از دوبازی بدست آورده باتوجه به شرایط تیم های امسال لیگ برتر باید دید دختران کویر همین روند را ادامه می‌دهند یاخیر.

نماینده خراسان رضوی نیز با شکست در این دیدار در رده 9 جدول قرار گرفت، این تیم که هنوز اسپانسر مشخصی ندارد توسط هیات فوتبال استان اداره می‌شود و اگر این مشکل را حل نکنند چه بسا از دور رقابت‌ها کناره گیری کند.

پویندگان صنعت فجر شیراز6 شهرداری رشت 7؛ پیروزی شهرداری رشت در روز هتریک نسااحدی و فاطمه قویدل

شگفتی این هفته لیگ برتر در آخرین بازی هفته سوم و در سالن شیراز رقم خورد در حالی که تیم پویندگان صنعت فجر شیراز نسیم غلامی را در ترکیب داشت بازی را در خانه با اختلاف یک گل به مهمان خود شهرداری رشت واگذار کرد.

در این دیدار نسا احدی و فاطمه قویدل هر کدام سه گل و عسل بابا زاده یک گل برای شهرداری رشت به ثمر رساندند و شهین افلاکی با سه گل، مریم چرخاوی با دو گل و نسیمه غلامی با یک گل عنوان گلزنان پویندگان صنعت فجر شیراز را در این دیدار از آن خود کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.