4
هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان

شکست سنگین سپاهان و برد ملوان در دقیقه 92

  • کد خبر : 95336
  • 02 دی 1402 - 15:11
شکست سنگین سپاهان و برد ملوان در دقیقه 92
هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان با شکست سنگین سپاهان برابر خاتون بم و برد ملوان در دقیقه 92 برابر تیم سخت جان البرز همراه بود.

به گزارش افرا ورزش، هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان روز جمعه اول دی با برگزاری شش مسابقه پیگیری شد و تیم خاتون بم توانست صدر جدول را همچنان در چنگ خود حفظ کند.

در مهم ترین بازی این هفته در اصفهان، سپاهان سه بر صفر برابر خاتون بم بازنده شد و برای دومین هفته متوالی طعم ناکامی را چشید.

در سیرجان، تیم شهرداری این شهر 6 بر یک برابر تیم پالایش گاز ایلام پیروز شد و نتیجه ای شگفت انگیز را رقم زد.

پس از نتایج خوب تیم ایلامی در لیگ امسال، این شکست برای نماینده غرب کشور شکستی غیرقابل تصور به شمار می رود.

در انزلی، ملوان در بازی برابر نماینده البرز دو بر یک به پیروزی رسید. البرز در این بازی سخت کوش و سخت جان بود و تا آخرین دقایق یک امتیاز را در جیبش داشت.

گل شبنم بهشت در دقیقه 92 سه امتیاز را به حساب قوی سپید واریز کرد و ملوان را هم امتیاز با خاتون بم در بالای جدول نگاه داشت.

در شیراز، ایساتیس کران فارس یک بر صفر برابر پیکان تهران شکست خورد و در تهران، آوا و کانی کردستان به تساوی یک بر یک بسنده کردند.

وضعیت جدول لیگ برتر فوتبال بانوان

خاتون بم و ملوان انزلی، تنها تیم های بدون شکست در میان 10 تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال زنان هستند که با 5 برد و یک تساوی و 16 امتیاز در رده های اول و دوم و سایه به سایه هم قرار دارند.

شهرداری سیرجان با 13، پالایش گاز ایلام با 12 و سپاهان با 10 امتیاز در رده های بعدی ایستاده اند. سپاهان روزهای سختی را سپری می کند و کار سختی برای بازگشت به کورس قهرمانی دارد.

کانی کردستان، پیکان، ایساتیس کران فارس، نماینده البرز و آوای تهران، پنج تیم نیمه دوم جدول هستند.

خاتون بم و ملوان، بازی بزرگ هفته

اوج حساسیت در لیگ فوتبال زنان مربوط به هفته جاری و جمعه هشتم دی خواهد بود جایی که خاتون بم در ورزشگاه فجر شهر بم میزبان ملوان است و این، جدالی برای قهرمانی است.

این مسابقه می تواند به رکورد شکست ناپذیری یکی از دو تیم پایان دهد و یا با تساوی و حفظ دوجانبه این رکورد، سایر تیم های مدعی را خوشحال کند.

سپاهان نیز این هفته بازی سخت دیگری در پیش دارد و باید در ایلام با پالایش گاز رقابت کند. دو تیمی که هفته ششم فاجعه باری را سپری کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.