8
هفته نهم مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال زنان

سایپا، سپاهان و پیکان پیروز شدند

  • کد خبر : 95385
  • 08 دی 1402 - 19:51
سایپا، سپاهان و پیکان پیروز شدند
در هفته نهم مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال زنان تیم‌های سایپا، سپاهان و پیکان پیروز شدند و صدر جدول در اختیار سپاهان باقی ماند.

به گزارش افرا ورزش، هفته نهم مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال زنان  روز جمعه هشتم دی در شهرهای تهران (دو دیدار) و یزد برگزار شد.

تیم‌های هوران یزد و پیکان تهران در دومین دیدار هفته نهم لیگ برتر زنان در سالن یگانگی یزد به مصاف هم رفتند و در این دیدار پیکانی‌ها سه بر صفر حریف را شکست دادند.

پیکان تهران طی سه ست متوالی با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۹ هوران را در خانه شکست داد تا به دومین پیروزی خود دست یافته و ۸ امتیازی شود تا در جدول رده‌بندی یک پله صعود کرده و در رتبه پنجم جدول قرار گیرد.

پیکانی‌ها که در مسابقه دور رفت سه بر دو مغلوب هوران شدند در خانه حریف انتقام گرفتند و هوران یزد با تجربه این شکست با دو برد و ۴ امتیاز راهی جایگاه ششم جدول شد.

در مهم‌ترین مسابقه این هفته مهرسان تهران و فولاد مبارکه سپاهان است از ساعت 11 در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند و در این دیدار فولاد سه بر دو حریف را شکست داد.

شاگردان فاطمه رشیدی در تیم مهرسان دوست نخست را با امتیازات ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ به سود خود به پایان رساندند اما در ست سوم و چهارم ۲۳ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵ مغلوب حریف شدند تا این دیدار در ست پنجم ادامه یابد.

در پنجمین ست تیم فولاد ۱۶ بر ۱۴ حریف را شکست داد تا کام‌بکی شیرین داشته و برنده این جدال پنج سته باشد.

دیدار دور رفت دو تیم هم که ۱۲ آبان در اصفهان برگزار شده بود، سپاهان ۳ بر ۲ به پیروزی رسیده بود و در این دیدار نتیجه دور رفت را تکرار کرد.

در آخرین دیدار این هفته سایپا تهران در سالن فدراسیون والیبال از ساعت ۱۴:۳۰ میزبان ذوب آهن اصفهان بود و سه بر یک به پیروزی رسید.

در این مسابقه سایپا در ست‌های اول و دوم با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۳ حریف را شکست داد اما در ست سوم ۲۲ بر ۲۵ مغلوب ذوب آهن شد تا مسابقه در ست چهارم ادامه یابد. در ست پایانی سایپا با پوئن ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید تا برنده این دیدار با نتیجه سه بر یک باشد.

سایپا با کسب این پیروزی به ششمین برد خود دست یافت و در جایگاه دوم جدول رده‌بندی با ۱۸ امتیاز باقی ماند و فاصله خود را از حریفش مهرسان تهران افزایش دهد. سایپا در دور رفت نیز سه بر صفر در اصفهان به پیروزی رسیده بود.

ذوب‌آهن اصفهان هم با سه برد و ۱۰ امتیاز در جایگاه چهارم جدول باقی ماند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.